Svarbi informacija


SVARBI INFORMACIJA!

 

ATSAKYMAI Į JUMS RŪPIMUS KLAUSIMUS PAŠTU BEI TELEFONU

Šiuo sudėtingu laikotarpiu klientų aptarnavimo centras susiduria su išaugusiu užklausų skaičiumi. Todėl, į Jūsų kreipinius galime sureaguoti ne taip greitai, kaip įprastai.

Į užklausas, kurios pateikiamos el. paštu atsakome per 2-3 darbo dienas. Todėl, prašome užklausų nekartoti, nes tai tik prailgins atsakymo laiką.

Kreipiantis į mus el. paštu, tiksliai nurodykite savo klausimą ir visas su klausimu susijusias detales. Pavyzdžiui, jei kreipiatės dėl adreso, nurodykite miestą, tikslų adreso pavadinimą. Taip sutaupysite savo laiką, o mūsų klientų aptarnavimo specialistui nereikės užduoti papildomų klausimų.

Kreipkitės telefonu tik esant būtinybei: jei negavote prekių, Jūsų užsakymas vėluoja arba norite pakoreguoti ar atšaukti savo užsakymą.

Visą reikiamą informaciją rasite skiltyje – „dažniausiai užduodami klausimai“ www.barbora.lt/info/duk.

 

PERMOKŲ (PINIGŲ) GRĄŽINIMAI

Naudojantis BARBORA paslaugomis, mokėjimas už jūsų pirkinių krepšelį yra atliekamas iškart. Tačiau produktų surinkimo dieną jūsų pasirinktų prekių parduotuvėje gali nebūti ir mes jų pristatyti negalėsime. Tokiu atveju nesurinktos prekės bus pažymėtos el. paštu atsiųstame lydraštyje. Nesijaudinkite, jei gavote prekių už mažesnę sumą, nei sumokėjote – susidariusi permoka bus grąžinta iki 5 darbo dienų į banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius. Grąžintina suma yra nurodoma galutinėje sąskaitoje faktūroje.

 

APTARNAVIMO TERITORIJOS

Užsakymus pristatome tik tose vietoje, kurios yra nurodytos mūsų aptarnaujamų teritorijų žemėlapyje. Jį rasite čia:

https://pagrindinis.barbora.lt/info/aptarnaujamos-teritorijos

Taip pat prekes galite atsiimti BARBORA pirkinių stotelėse. Jų sąrašą rasite paspaudę šią nuorodą:

https://pagrindinis.barbora.lt/info/barbora-express-atsiemimo-stoteles

 

DIDESNI PREKIŲ KIEKIAI

Karantino metu į krepšelį klientams leidžiame įsidėti, kaip įmanomą didesnį vienos prekės kiekį. Kadangi, norime išpildyti visus klientų pirkinių krepšelius, mes nustatome prekės ribojimą. Tai didžiausias leistinas prekės kiekis, kurį galite įsigyti vieno užsakymo metu. Jei viršysite maksimalų leidžiamą prekės kiekį, sistema Jums parodys pranešimą.

 

BEKONTAKTIS PRISTATYMAS

Siekdami saugiai jums pristatyti prekes ir išvengti tiesioginio kontakto, prekes paliksime prie jūsų namų durų, o apie pristatymą informuosime paskambinę į duris. Kurjeris saugiu atstumu palauks, kol atidarysite duris.

- Prieš atvykdamas kurjeris jus informuos trumpąja SMS žinute

- Siekdami apsaugoti tiek jus, tiek BARBOROS darbuotojus, kurjerių reikalaujame dėvėti vienkartines pirštines ir veido kaukę. To paties norėtume paprašyti ir jūsų.

- Jeigu užsakyme yra alkoholinių gėrimų, paprašysime parodyti amžių patvirtinantį dokumentą, išlaikant saugų atstumą

- Už prekes atsiskaityti turėsite iš anksto el. bankininkyste arba prie paskyros priregistruota kortele

- Karantino laikotarpiu, siekdami apsaugoti mūsų kurjerius bei ligoninių pacientus bei personalą, užsakymus pristatome tik iki ligoninės registratūros arba pirmojo ligoninės aukšto. Užsakymų į palatas arba kitas ligoninės patalpas nepristatome.

 

Šiuo metu mūsų prekių surinkėjai, kurjeriai bei klientų aptarnavimo centras dirba maksimaliu intensyvumu, dedami visas pastangas užtikrinti jums saugų apsipirkimą. Būkime supratingi, saugokime save ir aplinkinius.

 


Lietuvių

  • English
  • Русский