(8 5) 230 9309
Kasdien nuo 8 iki 21 val.

Svarbi informacija


Svarbi informacija!

  • Klientų aptarnavimas

    sų užklausų skaičius el.paštu ir telefonu šiuo metu yra padidėjęs beveik 10 kartų, tad į jūsų laiškus ir skambučius negalime sureaguoti taip greitai, kaip įprasta. Nuoširdžiai atsiprašome dėl to. Nepaisant ilgesnio termino, į visus jūsų laiškus tikrai atsakysime. 

    Su užklausomis dirbame eilės tvarka nuo seniausiai siųstų, tad labai prašome Jūsų nesiųsti užklausos pakartotinai ar neatsakyti į automatinius laiškus, nes tai tik prailgins atsakymo į užklausas terminą. 

    Pagrindinių klausimų sprendimo terminai karantino laikotarpiu:

    Užklausos išsprendžiamos vidutiniškai per 2 savaites. Jei skambinate telefonu, įprastai praleidę skambutį klientams perskambiname. Atsiprašome, tačiau šiuo periodu perskambinti visiems klientams galimybių neturėsime.

    Pinigai už Jūsų permokas, atšauktus užsakymus ar padarytas mūsų klaidas yra grąžinami ne per 5 darbo dienas, kaip įprastai, bet per 7-10 darbo dienų.

    Žemiau išskiriame pagrindines temas, dėl kurių vertėtų su mumis susisiekti, o dėl kurių atsakymo, deja, bet Jums nepateiksime greitu metu:

Informacija, dėl kurios nereiktų kreiptis į klientų aptarnavimo centrą:

  1. Šiuo metu užsakymų mes nekoreguojame (pristatymo laiko pakeitimai, adresų korekcijos ir pan.).
  2. Klientų aptarnavimo centras negalės atsakyti į klausimus dėl laisvų pristatymo laikų. Laisvi laikai yra matomi mūsų puslapyje.
  3. Šiuo metu galimi sutrikimai su krepšelio papildymu. 
  4. Pasikeitę apmokėjimo būdai (plačiau skaitykite punkte atsiskaitymo būdai).
  5. Kita informacija, kuri nurodyta dažniausia užduodamų klausimų skiltyje (spausti čia).

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galite rasti ČIA.


			
Informacija, dėl kurios vertėtų kreiptis į klientų aptarnavimo centrą:
  1. Užsakymo atšaukimai.
  2. Skundai ir pretenzijos.
  3. Adresai (naujo adreso įtraukimas). Svarbu pabrėžti, kad naujo adreso įtraukimas į sistemą gali užtrukti iki 3-4 valandų. 
  4. Kiti klausimai, kurie nenurodyti aukščiau.


Teikiant užklausą prašome nurodyti visą informaciją reikalingą spręsti Jūsų klausimus (vardas, pavardė, elektroninis paštas, užsakymo numeris ir kita reikalinga informacija).


  • Pinigų grąžinimas

    Jei gavę užsakymą pasigedote prekių, pirmiausia patikrinkite jums el. paštu atsiųstą sąskaitą faktūrą (lydraštį). Jei matote, kad prekė nesurinkta ir paryškinta (0 vnt. ir 0 EUR) arba surinktas mažesnis kiekis, nieko papildomai daryti nereikia. Susidariusi permoka grįš automatiškai per 7-10 d.d. į sąskaitą, iš kurios atlikote mokėjimą. Jei lydraštyje matote, kad prekė turėjo būti pristatyta, tuomet prašome ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių gavimo informuoti mus telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt, tiksliai išdėstant situaciją. 


  • Bekontaktis pristatymas

    Karantino laikotarpiu siūlome jums naują pristatymo būdą – prekių pristatymą iki namų durų. Pasirinkus šį pristatymo būdą, kurjeris jums prekes paliks prie namų durų be tiesioginio kontakto, informuodamas apie tai skambučiu arba sms žinute. Renkantis šį būdą už prekes atsiskaityti turėsite iš anksto el. bankininkyste arba prie paskyros priregistruota kortele bei negalėsite užsisakyti alkoholinių bei energetinių gėrimų. 
    Užsisakyti bekontaktį pristatymo būdą galite pažymėdami varnelę, esančią virš laikų rezervacijos. 


  • Atsiskaitymo būdai

    Siekdami apsaugoti tiek jus, tiek mūsų darbuotojus, laikinai stabdome galimybę atsiskaityti grynaisiais pinigais bei kortelėmis kurjeriui atvykus ir kviečiame pasirinkti kitą jums patogų atsiskaitymo būdą - naudojant pasirinkto banko elektroninę bankininkystę arba prie BARBORA puslapio priskirdami debetinę/kreditinę kortelę.