(8 5) 230 9309
Kasdien nuo 8 iki 21 val.

Produktų kokybės užtikrinimas


Produktų kokybė yra vienas iš mūsų veiklos prioritetų. Siekiame, kad mūsų klientai gautų kokybiškus produktus, todėl užtikriname, kad produktus į savo klientų krepšelius renkame kruopščiai ir atidžiai, o maisto prekes vežame specialiu transportu, kuriame palaikoma reikiama temperatūra produktų šviežumui ir kokybei išsaugoti. Šias pastangas dedame tam, kad pelnytume Jūsų pasitikėjimą.


Atrinkdami trumpo galiojimo termino produktus atsižvelgiame į galiojimo terminą, nes siekiame, kad mūsų klientai produktus galėtų vartoti kuo ilgiau. Ypatingą dėmesį skiriame produktams, kurie yra pagaminti šiandien ir kuriuos rekomenduojame suvartoti per 12 valandų, todėl šias prekes žymime specialiu ženklu „Šiandien“ .


Mūsų darbuotojai specialiai mokomi parinkti geriausius ir šviežiausius produktus, tačiau šį darbą atlieka žmonės, todėl jie gali suklysti. Juk ir patys kartais išsirenkame ne visai tinkamą produktą. Tuo atveju, jeigu gausite nekokybišką prekę, mes jums sugrąžinsime pinigus.


Ką daryti gavus nekokybišką prekę?


Esant galimybei, prekių kokybę rekomenduojame pasitikrinti tik gavus užsakymą ir jeigu kažkurio iš produktų kokybė Jūsų netinkina – grąžinkite jį kurjeriui.


Jeigu galimybės patikrinti prekes dar neišvykus kurjeriui nėra arba jeigu prekes atsiimate iš Barboros pirkinių stotelės, prašome susisiekti su mumis ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo el. paštu: pagalba@barbora.lt arba telefonu: +370 5 230 9309. Teikiant skundą dėl produkto kokybės nepamirškite atsiųsti jo nuotraukos. Pagrįstus skundus, kurie yra pateikiami laiku, visada išsprendžiame kliento naudai – grąžiname sumokėtus pinigus, papildomai pristatome prekę ar pan.