(8 5) 230 9309
Kasdien nuo 9 iki 21 val.

Dažniausiai užduodami klausimai


Tara ir užstato sistema

  • Koks yra užstato už daugkartinę arba vienkartinę tarą dydis?

    Nuo 2016.02.01 užstato už daugkartinę ir vienkartinę pakuotę dydis yra 0,10 EUR. Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.


  • Kaip žymimos prekės, supakuotos daugkartinėje taroje ?

    Šios prekės žymimos tokiu simboliu 

  • Už kurią vienkartinę tarą reikia mokėti užstatą ?
    0,10 EUR užstatas imamas už alų, alaus kokteilius, sidrą, kriaušių sidrą, vaisių vyną, vaisių vyno kokteilius, vaisių vyno gėrimus, kitus fermentuotus gėrimus, alkoholinius kokteilius ir nealkoholinius gėrimus (gaiviuosius gėrimus, stalo vandenį, girą), natūralų mineralinį vandenį, šaltinio vandenį, fasuotą geriamąjį vandenį, sultis, nektarą, supakuotus į stiklinę, plastikinę (PET) ar metalinę vienkartinę pakuotę, kurios talpa didesnė negu viena dešimtoji (0,1) litro, bet mažesnė negu trys (3) litrai.
    Prekės, dalyvaujančios užstato sistemoje, žymimos simboliu.  Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.
  • Ar galiu vienkartinę arba daugkartinę tarą grąžinti BARBOROS kurjeriui?

    Deja, BARBOROS kurjeriai neturi techninių galimybių priimti vienkartinę ar daugkartinę tarą iš klientų. Vienkartinę tarą Jūs galite priduoti ir atgauti užstatą didesnėse parduotuvėse (t. y. tokiose, kurių prekybos plotas didesnis nei 300 kv. m) bei kaimo parduotuvėse, o daugkartinę tarą – ir mažesnėse parduotuvėse (t. y. tokiose, kurių bendras plotas didesnis nei 90 kv. m).

Kaip apsipirkti BARBORA

  • Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?

    Pasirinkę prekių pristatymą per kurjerį, už pirkinius galite atsiskaityti naudodamiesi SEB, „Swedbank“, „Danske Bank“, „Nordea“ arba „DnB“ bankų elektroninėmis atsiskaitymo sistemomis, kreditine arba debetine kortele bei grynaisiais arba kortele kurjeriui pristačius prekes. Atsiskaitant grynaisiais, prašome turėti kuo tikslesnę pinigų sumą.

    Pasirinkę prekių pristatymą į Barboros pirkinių stotelę, už pirkinius galite atsiskaityti internetu naudodamiesi SEB, „Swedbank“, „Danske Bank“, „Nordea“ arba „DnB“ bankų elektroninėmis atsiskaitymo sistemomis bei atsiskaitant internetu mokėjimo kortele.

    Įmonės turi galimybę gauti išankstinę sąskaitą. Elektroniniu paštu gautą sąskaitą iki nurodyto laiko reikia apmokėti laiške paspaudus sugeneruotą unikalią nuorodą.
  • Kokia yra minimali prekių užsakymo suma?

    Minimali prekių krepšelio suma priklauso nuo Jūsų pasirinkto pristatymo būdo bei adreso. Pasirinkus pristatymą į namus, suma gali svyruoti nuo 14,99 iki 19,99 EUR. Pasirinkus pristatymą į Barboros pirkinių stotelę, minimali užsakymo suma neribojama.

  • Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?

    Taip. Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, paskutiniame apsipirkimo žingsnyje Jums reikia pasirinkti atsiskaitymą kaip „Juridinis asmuo“.
    Suveskite reikiamus įmonės rekvizitus, juos išsaugokite ir pasirinkite apmokėjimo būdą.
    Sąskaita Jums atsiųsime el. paštu, kai bus galutinai patvirtintas Jūsų užsakymas (tai gali užtrukti iki kitos dienos ryto po užsakymo pateikimo). Prašytume atkreipti dėmesį, kad atlikus užsakymą įmonės rekvizitų pakeisti nebegalima. Jeigu po to, kai užsakėte prekes, atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams.

  • Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias?

    Deja, vieno užsakymo sąskaitos negalime išskaidyti į kelias skirtingas sąskaitas dėl buhalterinių priežasčių. Jei norite, kad tam tikros prekės būtų atskirose sąskaitose, reikėtų suformuoti kelis skirtingus užsakymus, tada mes galėsime pateikti skirtingas sąskaitas tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

  • Ar pirkdamas internetinėje parduotuvėje BARBORA gaunu pinigų į AČIŪ kortelę ?

    Kai perkate internetinėje parduotuvėje BARBORA, į pas mus užregistruotą Jūsų AČIŪ kortelę grįžta 1% MAXIMA pinigų. Už įsigytas alkoholines prekes AČIŪ pinigai nesuteikiami.

  • Ar galima panaudoti AČIŪ kortelėje sukauptus pinigus?

    Apsiperkant internetinėje parduotuvėje BARBORA, kortelėje AČIŪ sukauptų MAXIMA pinigų panaudoti negalima.

Prekių užsakymas

  • Ar galiu papildyti jau atlikto užsakymo krepšelį?

    Prekių krepšelį papildyti galite iki tam tikro laiko. Tokiu atveju, dešinėje puslapio pusėje bei skiltyje "Mano duomenys" -> "Pirkimų istorija" matysite galimybę papildyti krepšelį:




    Jeigu nei vieno iš šių užrašų nematote, Jūsų užsakymas jau pradėtas vykdyti, dėl šios priežasties jo pildyti nebegalima.

    Pasirinkus krepšelio papildymo funkciją, papildomoms prekėms išsirinkti turėsite 15 min.:


    Atkreipiame dėmesį, kad:

    - Krepšelio papildymui nėra nustatyta minimali užsakymo suma;
    - Atsiskaityti už papildomas prekes galėsite tik tokiu pačiu būdu kaip ir už pagrindinį užsakymą;
    - Papildomos prekės bus pristatytos tuo pačiu metu ir tuo pačiu adresu kaip ir pagrindinis užsakymas. Pagrindinio užsakymo datos, laiko ar adreso koreguoti negalima.
    - Jau patvirtinto užsakymo pristatymo mokestis (jeigu jis buvo), papildžius pirkinių krepšelį, nesikeičia.  
    - Pildant užsakymą panaudoti nuolaidos kupono kodo galimybių nėra.

  • Ar galiu sveriamų prekių, pvz., apelsinų, užsisakyti vienetais?

    Taip, jeigu prie prekės yra pasirinkimas „Vnt.“. Rinkdamiesi sveriamas prekes ir dėdami į pirkinių krepšelį, skiltyje „Vnt.“ galite įrašyti arba prekės svorį (kilogramais), arba kiekį (vienetais). Jei pasirinksite, pvz., 3 vnt. apelsinų, Jums bus apskaičiuota taip: 3 vnt. × vidutinis vieno apelsino svoris. Sistemoje yra įvesti vidutiniai sveriamų prekių svoriai. Jei atrenkant prekes apelsinai svers mažiau nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, kainų skirtumas, atsiradęs dėl sveriamų prekių svorio paklaidos, Jums bus grąžintas per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios gavome mokėjimą už pirkinius. Jei atrenkant produktus apelsinai bus didesnio svorio nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, Jums pristatysime 3 apelsinus, kaip ir buvote užsakę. Už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Kas yra mėgstamiausių prekių krepšelių ruošiniai? Kaip jais naudotis?

    Jūsų patogumui suteikiame galimybę susikurti dažnai perkamų prekių krepšelių ruošinius. Jų galite turėti kiek tik norite: suformuokite savaitgalio pietų, šeimos savaitės ar ypatingos šventės pirkinių krepšelius. Kai turėsite savo prekių krepšelio ruošinį, nereikės kaskart visas prekes surinkti po vieną. Atsidarę ruošinį, galėsite paprastai koreguoti ir pritaikyti konkrečiam apsipirkimui.

  • Kaip galėčiau pateikti kurjeriui papildomos informacijos dėl pristatymo?

    Jeigu turite papildomos informacijos kurjeriui, pvz. specifinis privažiavimas prie namo ir t. t., prašome ją įrašyti tik kurjeriui skirtame komentarų lange. Šiame langelyje įrašytą informaciją mato tik kurjeris. Kitur pateiktos informacijos kurjeris nematys. Prašytume atkreipti dėmesį, kad į šį langelį įrašyta ne kurjeriui skirta informacija nepasieks kitų internetinės parduotuvės BARBORA darbuotojų.
    Kitą pristatymui svarbią informaciją, tokią kaip: laiptinės numeris, durų kodas ir pan., prašome įvesti į specialiai tam skirtus laukelius skiltyje "Prekių pristatymo adresai":

  • Ar yra taikomas prekių pakavimo mokestis?

    Prekių pakavimo mokestis yra taikomas tik pasirinkus pristatymą į Barboros pirkinių stotelę, kadangi prekės, esančios Barboros pirkinių stotelėje, yra pakuojamos į specialiai tam pritaikytus, aplinką tausojančius popierinius maišus (išskyrus šaldytas prekes).

Prekių pristatymas

  • Ar galimas prekių pristatymas tą pačią dieną, kai jos užsakomos?

    Taip, prekės gali būti pristatomos dar tą pačią dieną, jeigu yra laisvų pristatymo laikų. 

  • Ar galima atlikus užsakymą pakeisti pristatymo adresą, būdą, datą arba laiką?

    Jeigu nutiko taip, kad pasirinkote netinkamą užsakymo pristatymo būdą, adresą, datą arba laiką, nedelsdami kreipkitės telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt. Užsakius prekes į namus galėsime pakoreguoti užsakymą, o pasirinkus pristatymą į Barboros pikinių stotelę užsakymą atšauksime.

  • Ar užsisakant prekes iš elektroninės parduotuvės BARBORA yra taikomas prekių pristatymo mokestis ?

    Atsižvelgiant į Jūsų pasirinktą prekių pristatymo į namus laiką bei Jūsų nurodytą prekių pristatymo adresą, yra taikomas pristatymo mokestis nuo 0,15 € iki 1,99 €.

    Pasirinkus pristatymą į Barboros pirkinių stotelę, taikomas fiksuotas 0,99 € pristatymo mokestis.

    UAB „Barbora“ pasilieka teisę prekių pristatymo mokestį keisti ar šio mokesčio netaikyti. Užsisakius prekių už tam tikrą sumą, prekės gali būti pristatomos nemokamai (suma iki nemokamo pristatymo atvaizduojama prekių krepšelyje).

  • Noriu atšaukti užsakymą, kaip tai padaryti?

    Norėdami atšaukti užsakymą, kreipkitės telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt.

  • Per kiek laiko pristatomos prekės?

    Pasirinkus prekių pristatymą į namus, prekės pristatomos Jūsų pasirinktu metu, vienos valandos intervalu.

    Pasirinkus prekių pristatymą į Barboros pirkinių stotelę, prekės spintelėje saugomos 4 valandų intervalu, pasirinkus atsiėmimo laiką nuo 19 valandos - 13 valandų intervalu. 

    Pasirinkus prekių pristatymo laiko langą, jis Jums rezervuojamas 40 min., kad galėtumėte užbaigti užsakymą ir sumokėti. Po šio termino Jūsų laiko lango rezervacija atšaukiama, o norint tęsti užsakymą Jums reikia pasirinkti naują pristatymo laiką. 

    Esant nenumatytoms oro ar kelių eismo sąlygoms, kurios apskunkina arba kartais net neleidžia pristatyti užsakymo, mūsų klientų aptarnavimo centras visuomet susisiekia su klientais dėl galimo alternatyvaus užsakymo detalių suderinimo (pvz. kito laiko, datos ar adreso parinkimas).
  • Kaip pristatomos greitai gendančios maisto prekės?

    Pasirinkus prekių pristatymą į namus, užsakymus pristatome specialiais automobiliais, skirtais šviežiems maisto produktams transportuoti, nepažeidžiame jų laikymo sąlygų ir užtikriname, kad prekės iki Jūsų namų durų atkeliaus tokios pat kokybiškos, kokios buvo prekybos salėje.

    Pasirinkus prekių pristatymą į Barboros pirkinių stotelę, užsakymus į spintelę atgabename specialiais automobiliais ir laikome specialiai tam pritaikytose spintelėse, kuriose nustatomas atitinkamas temperatūrinis režimas maisto kokybei išsaugoti.

  • Kodėl mano užsakytos prekės neatvežė, bet ją vis dar matau asortimente?

    Prekės surenkamos tik pristatymo dieną prieš išvežant užsakymus, todėl kartais nutinka taip, kad atrenkant produktus kai kurių prekių lentynose nebūna ir mes jų pristatyti negalime.

  • Sumokėjau už pirkinius, bet užsakymo istorijos lange matau, kad užsakymas neapmokėtas arba atšauktas. Ar mano užsakytos prekės bus pristatytos?

    Prisijunkite prie savo el. banko ir patikrinkite, ar pinigai tikrai nuskaičiuoti iš Jūsų banko sąskaitos. Jeigu taip, tuomet dar šiek tiek palaukite ir vėl patikrinkite statusą internetinėje parduotuvėje BARBORA. Jeigu pinigai nuskaityti, bet statusas nepasikeitė, prašome kreiptis el. paštu pagalba@barbora.lt arba telefonu (8 5) 230 9309. Kad klausimas būtų kuo skubiau išspręstas, nurodykite užsakymo numerį, sumokėtą sumą, mokėtojo pavadinimą (vardą arba pavardę), banką, per kurį sumokėjote už pirkinius.

Prekių ir pinigų grąžinimas

  • Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?

    Pasirinkus pristatymą į namus, prekes galima iš karto atiduoti kurjeriui. Jei pastebėjote, kad prekių kokybė bloga kurjeriui jau išvykus arba atsiimant prekes Barboros pirkinių stotelėje, prašome ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo laiko mus informuoti telefonu: (8 5) 230 9309 ar el. paštu: pagalba@barbora.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 24 valandoms nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus sprendžiama kliento naudai. 

  • Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

    Jei pastebėjote prekių neatitikimus kurjeriui išvykus arba atsiimant prekes Barboros pirkinių stotelėje, reikėtų nedelsiant kreiptis telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusią problemą. Skundai dėl negautų prekių priimami per 24 val. nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko.

  • Man netinka gauta prekė, kaip galėčiau ją grąžinti ar pakeisti?

    Jūs turite teisę atsisakyti netinkančių prekių, pirktų Barboros internetinėje parduotuvėje. Apie tai prašome pranešti el. paštu pagalba@barbora.lt ir nurodyti pageidaujamą grąžinti prekę ir užsakymo numerį ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos, išskyrus tuos atvejus, kai norima grąžinti:

    maisto produktus;

    kitas kasdienio vartojimo prekes;
    Pateikę rašytinį pranešimą apie keičiamas arba grąžinamas prekes, turite per 15 kalendorinių dienų grąžinti prekę (jeigu ji buvo pristatyta). Prekės keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir adresą. Internetinės parduotuvės Barbora kurjeris atvyksta atsiimti prekių. Visos su tuo susijusios išlaidos tenka mums. Dėl prekių grąžinimo prašome kreiptis el. paštu pagalba@barbora.lt arba telefonu (8 5) 230 9309. Pasirinkus prekių pristatymą į namus ir pirkėjui pageidaujant grąžinti prekes iškart, prekės atiduodamos jas pristačiusiam kurjeriui. Grąžinant ar keičiant internetinėje parduotuvėje Barbora įsigytas prekes, internetinė parduotuvė turi teisę reikalauti užpildyti pateiktą prekių grąžinimo ar keitimo dokumentą.
  • Ar man reikės sumokėti sumos skirtumą, jei gavau daugiau sveriamų prekių, nei užsakiau ir sumokėjau?

    Jei dėl sveriamų produktų paklaidos gavote prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Sumokėjau daugiau, nei nurodyta galutinėje sąskaitoje faktūroje, kurią gavau su prekėmis. Ar man bus grąžinti pinigai?

    Jei gavote prekių už mažesnę sumą, skirtumą per 5 darbo dienas grąžinsime Jums į sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.

  • Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar grąžintas prekes?

    Pinigų permoka paprastai grąžinama per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta.

BARBORA prekių asortimentas

  • Kas yra šviežio maisto garantija? Kaip ji bus užtikrinama?

    Šviežio maisto garantija – tai mūsų įsipareigojimas Jums atrinkti ir pristatyti ilgiausiai galiojančias prekes.
    Daugelis šviežių produktų mūsų internetinėje parduotuvėje pateikiami su nurodytu šviežio maisto garantijos terminu. Jis nurodomas ant prekės nuotraukos specialiu aiškiai matomu ženklu, pvz., „+3".   Daugiau informacijos apie šviežio maisto garantiją galite rasti paspaudę šią nuorodą.

  • Ar prekiaujate alkoholiu ir cigaretėmis?

    Alkoholius gėrimus įsigyti galite, bet cigaretėmis neprekiaujame. Alkoholiniai gėrimai pristatomi pasirinkus pristatymo būdą į namus kasdien 10-20 val., sekmadienį 10-15 val. (rugsėjo 1 d. alkoholiniai gėrimai nepristatomi). Alkoholinių gėrimų įsigyti, pasirenkant pristatymą į Barboros pirkinių stotelę, negalima.

  • Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu mane dominančios informacijos?
     

    Jeigu nerandate Jums reikalingos informacijos apie parduodamą prekę, kreipkitės el. paštu pagalba@barbora.lt ir mes pasistengsime atsakyti į Jūsų klausimus apie prekę.

Elektroninėje parduotuvėje BARBORA galiojančios akcijos

Nuolaidų kuponai

  • Už kokią sumą turiu apsipirkti, kad galėčiau pasinaudoti kupono suteikiama nuolaida?

    Kupono nuolaida galioja tiek pasirinkus pristatymą į namus, tiek atsiimant prekes BARBOROS pirkinių stotelėje ir apsiperkant bent už 19.99 Eur sumą pridedant nuolaidų kupono vertę. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų nuolaidų kupono vertė yra 3 €, tam, kad pasinaudotumėte nuolaida, turite išsirinkti prekių už ne mažiau kaip 22.99 € . Kadangi kuponai nėra taikomi įsigyjant alkoholinius gėrimus, norint pasinaudoti kuponu, kurio vertė yra 3 €, įsigyjamų prekių (kitų nei alkoholiniai gėrimai) bendra kaina turi būti ne mažesnė kaip 3 €, o bendras pirkinių krepšelis (įskaitant ir alkoholinius gėrimus) – ne mažesnis kaip 22.99 €.

  • Ar galiu panaudoti 2 kuponus vienam apsipirkimui?

    Vienas nuolaidos kuponas galioja tik vienam apsipirkimui.

  • Kur man reikės suvesti nuolaidos kupono kodą?

    Kai suformuosite savo prekių krepšelį, spausite “PIRKTI”, matysite visas prekes kurias išsirinkote, pavažiavus žemyn, matysite laukelį „NUOLAIDOS KODAS“, ten suveskite nuolaidos kodą ir paspauskite ant mygtuko „AKTYVUOTI“. 

  • Kokios yra nuolaidų kupono naudojimo taisyklės?

    1. Nuolaidų kuponą gali panaudoti tik registruoti elektroninės parduotuvės BARBORA vartotojai.

    2. Nuolaidų kupono kodas gali būti atsiunčiamas spausdintoje skrajutėje, elektroniniu laišku ar nurodant nuolaidų kupono kodą telefonu.

    3. Nuolaidų kupone esantis kodas gali būti panaudojamas tik vieną kartą ir tik perkant elektroninėje parduotuvėje BARBORA.

    4. Nuolaidos kupone nurodyta nuolaida nėra taikoma minimaliam prekių krepšeliui.

    5. Nuolaidų kuponai į pinigus nekeičiami.

    6. Nuolaidų kuponus draudžiama parduoti.

    7. Nuolaidų kuponų negalima panaudoti atsiskaitant už alkoholinius gėrimus. Jei pirkinių krepšelyje yra alkoholinių gėrimų ir kitų prekių, kitų prekių bendra kaina turi būti ne mažesnė nei nuolaidų kupono vertė.

    8. Nuolaidų kuponai galioja iki ant jų nurodytos datos. Nuolaidų kuponai, kurių galiojimo data jau pasibaigusi, į elektroninėje parduotuvėje BARBORA parduodamas prekes nekeičiami, jų galiojimas nepratęsiamas ir jie nekompensuojami.

    9. Už informacijos saugumą atsako nuolaidų kuponą turintis asmuo.

    10. Visi nuolaidų kuponai gali būti panaudoti tik elektroninėje parduotuvėje BARBORA įsigytų prekių krepšelio sumai sumažinti. Nuolaidų kuponai nėra sumuojami, taip pat nuolaidų kuponams nėra taikomos kitos elektroninės parduotuvės BARBORA nuolaidos.

    11. Panaudoti nuolaidų kuponai nekompensuojami.

    12. Negaliojantys, pamesti ar kitaip sugadinti (pvz., pažeistas kupono kodas, kurio neįmanoma identifikuoti) nuolaidų kuponai nekompensuojami, jų galiojimas nepratęsiamas.

    13. Nuolaidų kuponai į kitus kuponus nekeičiami ir negrąžinami.

    14. Kilus nesklandumams dėl apmokėjimo, prašom nedelsiant kreiptis į UAB „Barbora“ el. paštu pagalba@barbora.lt

Papildomos BARBORA paslaugos

  • Ką reiškia žuvies išdorojimo paslauga?

    Pasirinkus žuvies išdorojimo paslaugą, žuviai bus pašalinami žvynai, žiaunos ir viduriai. Įspėjame, kad dorojant žuvį susidaro apie 15-20 proc. atliekų. Mokama už bendrą žuvies svorį prieš išdorojimą. Akcijos metu ši paslauga nėra teikiama.

  • Ką reiškia mėsos malimo paslauga?

    Kai kuriems mūsų šviežios mėsos gaminiams teikiama mėsos sumalimo paslauga. Pasirinkite pageidaujamos mėsos dalį ir svorį, ir ji bus sumalta. Mokama už bendrą mėsos svorį prieš sumalimą.

  • Ką reiškia mėsos pjaustymo funkcija?

    Kai kuriems mėsos gaminiams yra taikoma plono supjaustymo paslauga. Gaminiai yra supjaustomi specialiu sleiseriavimo aparatu mažiausiu konkrečiam gaminiui įmanomu nustatytu rėžiu (nuo 2 iki 4 mm). Įspėjame, kad pjaustant suformuotus vytintus mėsos gaminius yra galimas pjausnio aptrupėjimas arba formos praradimas. Mokama už gaminio svorį prieš supjaustymą.

Privatumo ir slapukų naudojimo politika

  • Kas yra slapukai (angl. cookies)?

    Slapukas yra nedidelis failas, atsiųstas į įrenginį, naudotojui besilankant atitinkamoje interneto svetainėje. Slapukų pagalba interneto svetainė atpažįsta naudotojo įrenginį (pvz., naudotojui kitą kartą apsilankius šioje interneto svetainėje), tokiu būdu sudarant galimybę palengvinti vartotojui naršymą svetainėje ir (arba) suteikiant tam tikrą informaciją svetainės savininkui apie svetainės naudojimą.

  • Kokius slapukus naudojame?

    BARBORA parduotuvė naudoja tiek būtinuosius (svetainės veikimą užtikrinančius ar naudojimąsi ja palengvinančius) slapukus, tokius kaip filtravimo nustatymų ar prisijungimo prisiminimo, tiek ir analitinius slapukus. Iš pastarųjų BARBORA parduotuvė naudoja „Google Analytics“ įrašomus slapukus. Jie įrašomi BARBORA parduotuvei naudojantis „Google Analytics“ – Google, Inc. (toliau – Google) teikiama žiniatinklio analizės paslauga, kuri padeda išanalizuoti, kaip naudojamasi šia interneto svetaine. Minėti analitiniai slapukai leidžia mums atpažinti ir suskaičiuoti lankytojų skaičių, pamatyti, kaip lankytojai juda svetainėje jos naudojimosi metu. Tokiu būdu šią informaciją galime naudoti profiliavimo tikslais. Visa tai mums padeda tobulinti svetainės veikimą, pavyzdžiui, užtikrinant, kad naudotojai lengvai rastų tai, ko ieško. Slapukų gauta informacija apie Jūsų naudojimąsi šia interneto svetaine – standartinė vartotojų nustatymų informacija ir anoniminė informacija apie lankytojo elgesį – bus perduota ir saugoma Google. BARBORA parduotuvė nenaudos ir jokiai trečiajai šaliai neleis naudoti statistinės analizės priemonės tam, kad atsektų ar rinktų bet kokią informaciją, leidžiančią nustatyti šios svetainės lankytojų tapatybę. Google gali perduoti „Google Analytics“ surinktą informaciją trečiosioms šalims, kai to reikalaujama pagal įstatymą arba kai tos trečiosios šalys tvarko informaciją Google vardu. Pagal „Google Analytics“ paslaugos teikimo sąlygas Google nesusies jūsų IP adreso su jokia kita informacija, kurią turi Google.

  • Kaip ištrinti slapukus?

    Informaciją, kaip galite ištrinti slapukus iš savo kompiuterio, galite rasti čia. Informuojame, kad slapukų ištrynimas gali neigiamai paveikti naudojimąsi svetaine.

Neteisminis ginčių sprendimas

Informuojame, kad kiekvienas vartotojas turi galimybę spręsti su BARBORA parduotuve iškilusius ginčus elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Daugiau informacijos apie alternatyvius ginčų sprendimo būdus galima rasti elektroninio ginčų sprendimo platformos internetinėje svetainėje: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LT. Nuoširdžiai kviečiame pretenzijas dėl BARBORA parduotuvės teikiamų paslaugų visų pirma teikti telefonu: (8-5) 230 9309 arba el. paštu:pagalba@barbora.lt ir tik BARBORA parduotuvei nepatenkinus Jūsų pretenzijos kreiptis į pirmiau nurodytą elektroninio ginčų sprendimo platformą ar teismą.