Pagrindinis puslapis
(8 5) 230 9309
Kasdien nuo 9 iki 21 val.

Dažniausiai užduodami klausimai


Tara ir užstato sistema

  • Koks yra užstato už daugkartinę arba vienkartinę tarą dydis?

    Nuo 2016.02.01 užstato už daugkartinę ir vienkartinę pakuotę dydis yra 0,10 EUR. Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.


  • Kaip žymimos prekės, supakuotos daugkartinėje taroje ?

    Šios prekės žymimos tokiu simboliu 

  • Už kurią vienkartinę tarą reikia mokėti užstatą ?
    0,10 EUR užstatas imamas už alų, alaus kokteilius, sidrą, kriaušių sidrą, vaisių vyną, vaisių vyno kokteilius, vaisių vyno gėrimus, kitus fermentuotus gėrimus, alkoholinius kokteilius ir nealkoholinius gėrimus (gaiviuosius gėrimus, stalo vandenį, girą), natūralų mineralinį vandenį, šaltinio vandenį, fasuotą geriamąjį vandenį, sultis, nektarą, supakuotus į stiklinę, plastikinę (PET) ar metalinę vienkartinę pakuotę, kurios talpa didesnė negu viena dešimtoji (0,1) litro, bet mažesnė negu trys (3) litrai.
    Prekės, dalyvaujančios užstato sistemoje, žymimos simboliu.  Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.
  • Ar galiu vienkartinę arba daugkartinę tarą grąžinti BARBOROS kurjeriui?

    Deja, BARBOROS kurjeriai neturi techninių galimybių priimti vienkartinę ar daugkartinę tarą iš klientų. Vienkartinę tarą Jūs galite priduoti ir atgauti užstatą didesnėse parduotuvėse (t. y. tokiose, kurių prekybos plotas didesnis nei 300 kv. m) bei kaimo parduotuvėse, o daugkartinę tarą – ir mažesnėse parduotuvėse (t. y. tokiose, kurių bendras plotas didesnis nei 90 kv. m).

Kaip apsipirkti BARBORA

  • Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?

    Už pirkinius galite atsiskaityti naudodamiesi SEB, „Swedbank“, „Danske Bank“, „Nordea“ arba „DnB“ bankų elektroninėmis atsiskaitymo sistemomis, kreditine arba debetine kortele bei grynaisiais arba kortele kurjeriui pristačius prekes. Atsiskaitant grynaisiais, prašome turėti kuo tikslesnę pinigų sumą. 
    Įmonės turi galimybę gauti išankstinę sąskaitą. Elektroniniu paštu gautą sąskaitą iki nurodyto laiko reikia apmokėti laiške paspaudus sugeneruotą unikalią nuorodą.

  • Kokia yra minimali prekių užsakymo suma?

    Minimali prekių krepšelio suma yra 19.99 €.

  • Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?

    Taip. Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, paskutiniame apsipirkimo žingsnyje Jums reikia pasirinkti atsiskaitymą kaip „Juridinis asmuo“.
    Suveskite reikiamus įmonės rekvizitus, juos išsaugokite ir pasirinkite apmokėjimo būdą.
    Sąskaita Jums atsiųsime el. paštu, kai bus galutinai patvirtintas Jūsų užsakymas (tai gali užtrukti iki kitos dienos ryto po užsakymo pateikimo). Prašytume atkreipti dėmesį, kad atlikus užsakymą įmonės rekvizitų pakeisti nebegalima. Jeigu po to, kai užsakėte prekes, atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams.

  • Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias?

    Deja, vieno užsakymo sąskaitos negalime išskaidyti į kelias skirtingas sąskaitas dėl buhalterinių priežasčių. Jei norite, kad tam tikros prekės būtų atskirose sąskaitose, reikėtų suformuoti kelis skirtingus užsakymus, tada mes galėsime pateikti skirtingas sąskaitas tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

  • Ar pirkdamas internetinėje parduotuvėje BARBORA gaunu pinigų į AČIŪ kortelę ?

    Kai perkate internetinėje parduotuvėje BARBORA, į pas mus užregistruotą Jūsų AČIŪ kortelę grįžta 1% MAXIMA pinigų. Už įsigytas alkoholines prekes AČIŪ pinigai nesuteikiami.

  • Ar galima panaudoti AČIŪ kortelėje sukauptus pinigus?

    Apsiperkant internetinėje parduotuvėje BARBORA, kortelėje AČIŪ sukauptų MAXIMA pinigų panaudoti negalima.

Prekių užsakymas

  • Ar galiu papildyti jau atlikto užsakymo krepšelį?

    Prekių krepšelį papildyti galite iki tam tikro laiko. Tokiu atveju, dešinėje puslapio pusėje bei skiltyje "Mano duomenys" -> "Pirkimų istorija" matysite galimybę papildyti krepšelį:




    Jeigu nei vieno iš šių užrašų nematote, Jūsų užsakymas jau pradėtas vykdyti, dėl šios priežasties jo pildyti nebegalima.

    Pasirinkus krepšelio papildymo funkciją, papildomoms prekėms išsirinkti turėsite 15 min.:


    Atkreipiame dėmesį, kad:

    - Krepšelio papildymui nėra nustatyta minimali užsakymo suma;
    - Atsiskaityti už papildomas prekes galėsite tik tokiu pačiu būdu kaip ir už pagrindinį užsakymą;
    - Papildomos prekės bus pristatytos tuo pačiu metu ir tuo pačiu adresu kaip ir pagrindinis užsakymas. Pagrindinio užsakymo datos, laiko ar adreso koreguoti negalima.
    - Jau patvirtinto užsakymo pristatymo mokestis (jeigu jis buvo), papildžius pirkinių krepšelį, nesikeičia.  

  • Ar galiu sveriamų prekių, pvz., apelsinų, užsisakyti vienetais?

    Taip, jeigu prie prekės yra pasirinkimas „Vnt.“. Rinkdamiesi sveriamas prekes ir dėdami į pirkinių krepšelį, skiltyje „Vnt.“ galite įrašyti arba prekės svorį (kilogramais), arba kiekį (vienetais). Jei pasirinksite, pvz., 3 vnt. apelsinų, Jums bus apskaičiuota taip: 3 vnt. × vidutinis vieno apelsino svoris. Sistemoje yra įvesti vidutiniai sveriamų prekių svoriai. Jei atrenkant prekes apelsinai svers mažiau nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, kainų skirtumas, atsiradęs dėl sveriamų prekių svorio paklaidos, Jums bus grąžintas per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios gavome mokėjimą už pirkinius. Jei atrenkant produktus apelsinai bus didesnio svorio nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, Jums pristatysime 3 apelsinus, kaip ir buvote užsakę. Už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Kas yra mėgstamiausių prekių krepšelių ruošiniai? Kaip jais naudotis?

    Jūsų patogumui suteikiame galimybę susikurti dažnai perkamų prekių krepšelių ruošinius. Jų galite turėti kiek tik norite: suformuokite savaitgalio pietų, šeimos savaitės ar ypatingos šventės pirkinių krepšelius. Kai turėsite savo prekių krepšelio ruošinį, nereikės kaskart visas prekes surinkti po vieną. Atsidarę ruošinį, galėsite paprastai koreguoti ir pritaikyti konkrečiam apsipirkimui.
    Daugiau informacijos apie mėgstamiausių prekių krepšelių ruošinius galite rasti paspaudę šią nuorodą.

  • Kaip galėčiau pateikti kurjeriui papildomos informacijos dėl pristatymo?

    Jeigu turite papildomos informacijos kurjeriui, pvz. specifinis privažiavimas prie namo ir t. t., prašome ją įrašyti tik kurjeriui skirtame komentarų lange. Šiame langelyje įrašytą informaciją mato tik kurjeris. Kitur pateiktos informacijos kurjeris nematys. Prašytume atkreipti dėmesį, kad į šį langelį įrašyta ne kurjeriui skirta informacija nepasieks kitų internetinės parduotuvės BARBORA darbuotojų.
    Kitą pristatymui svarbią informaciją, tokią kaip: laiptinės numeris, durų kodas ir pan., prašome įvesti į specialiai tam skirtus laukelius skiltyje "Prekių pristatymo adresai":

Prekių pristatymas

Prekių ir pinigų grąžinimas

BARBORA prekių asortimentas

Elektroninėje parduotuvėje BARBORA galiojančios akcijos

Nuolaidų kuponai

  • Už kokią sumą turiu apsipirkti, kad galėčiau pasinaudoti kupono suteikiama nuolaida?

    Kupono nuolaida galioja apsiperkant už minimalią prekių krepšelio sumą pridedant nuolaidų kupono vertę. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų nuolaidų kupono vertė yra 3 €, tam, kad pasinaudotumėte nuolaida, turite išsirinkti prekių už ne mažiau kaip 22.99 € (t.y. minimali prekių krepšelio suma plius nuolaidų kupono suma). Kadangi kuponai nėra taikomi įsigyjant alkoholinius gėrimus, norint pasinaudoti kuponu, kurio vertė yra 3 €, įsigyjamų prekių (kitų nei alkoholiniai gėrimai) bendra kaina turi būti ne mažesnė kaip 3 €, o bendras pirkinių krepšelis (įskaitant ir alkoholinius gėrimus) – ne mažesnis kaip 22.99 €.

  • Ar galiu panaudoti 2 kuponus vienam apsipirkimui?

    Vienas nuolaidos kuponas galioja tik vienam apsipirkimui.

  • Kur man reikės suvesti nuolaidos kupono kodą?

    Kai suformuosite savo prekių krepšelį, spausite “PIRKTI”, matysite visas prekes kurias išsirinkote, pavažiavus žemyn, matysite laukelį „NUOLAIDOS KODAS“, ten suveskite nuolaidos kodą ir paspauskite ant mygtuko „AKTYVUOTI“. 

  • Kokios yra nuolaidų kupono naudojimo taisyklės?

    1. Nuolaidų kuponą gali panaudoti tik registruoti elektroninės parduotuvės BARBORA vartotojai.

    2. Nuolaidų kupono kodas gali būti atsiunčiamas spausdintoje skrajutėje, elektroniniu laišku ar nurodant nuolaidų kupono kodą telefonu.

    3. Nuolaidų kupone esantis kodas gali būti panaudojamas tik vieną kartą ir tik perkant elektroninėje parduotuvėje BARBORA.

    4. Nuolaidos kupone nurodyta nuolaida nėra taikoma minimaliam prekių krepšeliui.

    5. Nuolaidų kuponai į pinigus nekeičiami.

    6. Nuolaidų kuponus draudžiama parduoti.

    7. Nuolaidų kuponų negalima panaudoti atsiskaitant už alkoholinius gėrimus. Jei pirkinių krepšelyje yra alkoholinių gėrimų ir kitų prekių, kitų prekių bendra kaina turi būti ne mažesnė nei nuolaidų kupono vertė.

    8. Nuolaidų kuponai galioja iki ant jų nurodytos datos. Nuolaidų kuponai, kurių galiojimo data jau pasibaigusi, į elektroninėje parduotuvėje BARBORA parduodamas prekes nekeičiami, jų galiojimas nepratęsiamas ir jie nekompensuojami.

    9. Už informacijos saugumą atsako nuolaidų kuponą turintis asmuo.

    10. Visi nuolaidų kuponai gali būti panaudoti tik elektroninėje parduotuvėje BARBORA įsigytų prekių krepšelio sumai sumažinti. Nuolaidų kuponai nėra sumuojami, taip pat nuolaidų kuponams nėra taikomos kitos elektroninės parduotuvės BARBORA nuolaidos.

    11. Panaudoti nuolaidų kuponai nekompensuojami.

    12. Negaliojantys, pamesti ar kitaip sugadinti (pvz., pažeistas kupono kodas, kurio neįmanoma identifikuoti) nuolaidų kuponai nekompensuojami, jų galiojimas nepratęsiamas.

    13. Nuolaidų kuponai į kitus kuponus nekeičiami ir negrąžinami.

    14. Kilus nesklandumams dėl apmokėjimo, prašom nedelsiant kreiptis į UAB „Barbora“ el. paštu pagalba@barbora.lt

Papildomos BARBORA paslaugos

  • Ką reiškia žuvies išdorojimo paslauga?

    Pasirinkus žuvies išdorojimo paslaugą, žuviai bus pašalinami žvynai, žiaunos ir viduriai. Įspėjame, kad dorojant žuvį susidaro apie 15-20 proc. atliekų. Mokama už bendrą žuvies svorį prieš išdorojimą. Akcijos metu ši paslauga nėra teikiama.

  • Ką reiškia mėsos malimo paslauga?

    Kai kuriems mūsų šviežios mėsos gaminiams teikiama mėsos sumalimo paslauga. Pasirinkite pageidaujamos mėsos dalį ir svorį, ir ji bus sumalta. Mokama už bendrą mėsos svorį prieš sumalimą.

  • Ką reiškia mėsos pjaustymo funkcija?

    Kai kuriems mėsos gaminiams yra taikoma plono supjaustymo paslauga. Gaminiai yra supjaustomi specialiu sleiseriavimo aparatu mažiausiu konkrečiam gaminiui įmanomu nustatytu rėžiu (nuo 2 iki 4 mm). Įspėjame, kad pjaustant suformuotus vytintus mėsos gaminius yra galimas pjausnio aptrupėjimas arba formos praradimas. Mokama už gaminio svorį prieš supjaustymą.

Privatumo ir slapukų naudojimo politika

  • Kas yra slapukai (angl. cookies)?

    Slapukas yra nedidelis failas, atsiųstas į įrenginį, naudotojui besilankant atitinkamoje interneto svetainėje. Slapukų pagalba interneto svetainė atpažįsta naudotojo įrenginį (pvz., naudotojui kitą kartą apsilankius šioje interneto svetainėje), tokiu būdu sudarant galimybę palengvinti vartotojui naršymą svetainėje ir (arba) suteikiant tam tikrą informaciją svetainės savininkui apie svetainės naudojimą.

  • Kokius slapukus naudojame?

    BARBORA parduotuvė naudoja tiek būtinuosius (svetainės veikimą užtikrinančius ar naudojimąsi ja palengvinančius) slapukus, tokius kaip filtravimo nustatymų ar prisijungimo prisiminimo, tiek ir analitinius slapukus. Iš pastarųjų BARBORA parduotuvė naudoja „Google Analytics“ įrašomus slapukus. Jie įrašomi BARBORA parduotuvei naudojantis „Google Analytics“ – Google, Inc. (toliau – Google) teikiama žiniatinklio analizės paslauga, kuri padeda išanalizuoti, kaip naudojamasi šia interneto svetaine. Minėti analitiniai slapukai leidžia mums atpažinti ir suskaičiuoti lankytojų skaičių, pamatyti, kaip lankytojai juda svetainėje jos naudojimosi metu. Tokiu būdu šią informaciją galime naudoti profiliavimo tikslais. Visa tai mums padeda tobulinti svetainės veikimą, pavyzdžiui, užtikrinant, kad naudotojai lengvai rastų tai, ko ieško. Slapukų gauta informacija apie Jūsų naudojimąsi šia interneto svetaine – standartinė vartotojų nustatymų informacija ir anoniminė informacija apie lankytojo elgesį – bus perduota ir saugoma Google. BARBORA parduotuvė nenaudos ir jokiai trečiajai šaliai neleis naudoti statistinės analizės priemonės tam, kad atsektų ar rinktų bet kokią informaciją, leidžiančią nustatyti šios svetainės lankytojų tapatybę. Google gali perduoti „Google Analytics“ surinktą informaciją trečiosioms šalims, kai to reikalaujama pagal įstatymą arba kai tos trečiosios šalys tvarko informaciją Google vardu. Pagal „Google Analytics“ paslaugos teikimo sąlygas Google nesusies jūsų IP adreso su jokia kita informacija, kurią turi Google.

  • Kaip ištrinti slapukus?

    Informaciją, kaip galite ištrinti slapukus iš savo kompiuterio, galite rasti čia. Informuojame, kad slapukų ištrynimas gali neigiamai paveikti naudojimąsi svetaine.

Neteisminis ginčių sprendimas

Informuojame, kad kiekvienas vartotojas turi galimybę spręsti su BARBORA parduotuve iškilusius ginčus elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Daugiau informacijos apie alternatyvius ginčų sprendimo būdus galima rasti elektroninio ginčų sprendimo platformos internetinėje svetainėje: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LT. Nuoširdžiai kviečiame pretenzijas dėl BARBORA parduotuvės teikiamų paslaugų visų pirma teikti telefonu: (8-5) 230 9309 arba el. paštu:pagalba@barbora.lt ir tik BARBORA parduotuvei nepatenkinus Jūsų pretenzijos kreiptis į pirmiau nurodytą elektroninio ginčų sprendimo platformą ar teismą.