Pagrindinis puslapis
(8 5) 230 9309
Kasdien nuo 9 iki 21 val.

Dažniausiai užduodami klausimai


Tara ir užstato sistema

  • Koks yra užstato už daugkartinę arba vienkartinę tarą dydis?

    Nuo 2016.02.01 užstato už daugkartinę ir vienkartinę pakuotę dydis yra 0,10 EUR. Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.


  • Kaip žymimos prekės, supakuotos daugkartinėje taroje ?

    Šios prekės žymimos tokiu simboliu 

  • Už kurią vienkartinę tarą reikia mokėti užstatą ?
     
    0,10 EUR užstatas imamas už alų, alaus kokteilius, sidrą, kriaušių sidrą, vaisių vyną, vaisių vyno kokteilius, vaisių vyno gėrimus, kitus fermentuotus gėrimus, alkoholinius kokteilius ir nealkoholinius gėrimus (gaiviuosius gėrimus, stalo vandenį, girą), natūralų mineralinį vandenį, šaltinio vandenį, fasuotą geriamąjį vandenį, sultis, nektarą, supakuotus į stiklinę, plastikinę (PET) ar metalinę vienkartinę pakuotę, kurios talpa didesnė negu viena dešimtoji (0,1) litro, bet mažesnė negu trys (3) litrai.
     
    Prekės, dalyvaujančios užstato sistemoje, žymimos simboliu.  Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.
     
    Atkreipiame dėmesį, kad pereinamuoju laikotarpiu (nuo 2016.02.01 iki 2016.05.01) gali būtų parduodamos prekės, supakuotos į tarą, nedalyvaujančią užstato sistemoje. Už tokias prekes užstatas nėra imamas.
     
  • Ar galiu vienkartinę arba daugkartinę tarą grąžinti BARBOROS kurjeriui?

    Deja, BARBOROS kurjeriai neturi techninių galimybių priimti vienkartinę ar daugkartinę tarą iš klientų. Vienkartinę tarą Jūs galite priduoti ir atgauti užstatą didesnėse parduotuvėse (t. y. tokiose, kurių prekybos plotas didesnis nei 300 kv. m) bei kaimo parduotuvėse, o daugkartinę tarą – ir mažesnėse parduotuvėse (t. y. tokiose, kurių bendras plotas didesnis nei 90 kv. m).

     


Kaip apsipirkti BARBORA

  • Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?

    Už pirkinius galite atsiskaityti naudodamiesi SEB, „Swedbank“, „Danske Bank“, „Nordea“ arba „DnB“ bankų elektroninėmis atsiskaitymo sistemomis, kreditine arba debetine kortele bei grynaisiais arba kortele kurjeriui pristačius prekes. Atsiskaitant grynaisiais, prašome turėti kuo tikslesnę pinigų sumą, nes didžiausia galima atiduoti grąža - 50 €. 
     

  • Ar galima prekių užsakyti už mažiau nei 19,99 €?

    Ne, kadangi minimali prekių krepšelio suma yra 19.99 €.

  • Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?

    Taip. Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, paskutiniame apsipirkimo žingsnyje Jums reikia pasirinkti atsiskaitymą kaip „Juridinis asmuo“.
    Suveskite reikiamus įmonės rekvizitus, juos išsaugokite ir pasirinkite apmokėjimo būdą.
    Sąskaita Jums atsiųsime el. paštu, kai bus galutinai patvirtintas Jūsų užsakymas (tai gali užtrukti iki kitos dienos ryto po užsakymo pateikimo). Prašytume atkreipti dėmesį, kad atlikus užsakymą įmonės rekvizitų pakeisti nebegalima. Jeigu po to, kai užsakėte prekes, atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams.

  • Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias pagal tam tikras prekes?

    Deja, vieno užsakymo sąskaitos negalime išskaidyti į kelias skirtingas sąskaitas dėl buhalterinių priežasčių. Jei norite, kad tam tikros prekės būtų atskirose sąskaitose, reikėtų suformuoti kelis skirtingus užsakymus, tada mes galėsime pateikti skirtingas sąskaitas tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

  • Ar pirkdamas internetinėje parduotuvėje BARBORA gaunu taškų į „AČIŪ“ kortelę ?

    Kai perkate internetinėje parduotuvėje BARBORA, į pas mus užregistruotą Jūsų „AČIŪ“ kortelę grįžta 1% MAXIMA pinigų.
    Nuo 2016 m. sausio 1 d. už įsigytas alkoholines prekes „AČIŪ“ taškai nebesuteikiami. 

  • Ar galima panaudoti „AČIŪ“ kortelėje sukauptus pinigus?

    Apsiperkant internetinėje parduotuvėje BARBORA, kortelėje „AČIŪ“ sukauptų MAXIMA pinigų panaudoti negalima.

  • Pasikeitė mano el. pašto adresas, kaip galėčiau jį atnaujinti ir internetinėje parduotuvėje BARBORA?

    Norėdami pakeisti el. pašto adresą, prisijunkite prie savo paskyros ir skiltyje „Mano duomenys“, kairėje pusėje esančioje meniu juostoje, pasirinkite nuorodą „Keisti el. pašto adresą“. Atsidarius šią nuorodą, Jums reikės įvesti savo dabartinį ir naująjį el. pašto adresus. Tuomet spauskite mygtuką „Pakeisti el. paštą“ ir atsidariusiame lange įveskite savo slaptažodį. Teisingai įvedus ir pakartojus slaptažodį spauskite mygtuką „Pakeisti el. paštą“. Apie el. pašto pakeitimą sistema Jus informuos pranešimu, kad „Jūsų el. pašto adresas pakeistas sėkmingai“.

Prekių užsakymas

  • Ar galima koreguoti užsakymą (pridėti ar išimti prekių), jei jis jau atliktas?

    Atlikus užsakymą, jo koreguoti nebegalima. 

  • Ar galiu sveriamų prekių, pvz., bananų, užsisakyti vienetais?

    Taip, jeigu prie prekės yra pasirinkimas „Vnt.“. Rinkdamiesi sveriamas prekes ir dėdami į pirkinių krepšelį, skiltyje „Vnt.“ galite įrašyti arba prekės svorį (kilogramais), arba kiekį (vienetais) – prekių matavimo vienetus atitinkamai Jums reikės pasirinkti ir dešiniau esančiame išsiskleidusiame sąraše. Jei pasirinksite, pvz., 3 vnt. bananų, Jums bus apskaičiuota taip: 3 vnt. × vidutinis vieno banano svoris. Sistemoje yra įvesti vidutiniai sveriamų prekių svoriai. Jei atrenkant prekes bananai svers mažiau nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, kainų skirtumas, atsiradęs dėl sveriamų prekių svorio paklaidos, Jums bus grąžintas per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios gavome mokėjimą už pirkinius. Jei atrenkant produktus bananai bus didesnio svorio nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, Jums pristatysime 3 bananus, kaip ir buvote užsakę. Už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Kas yra mėgstamiausių prekių krepšelių ruošiniai? Kaip jais naudotis?

    Jūsų patogumui suteikiame galimybę susikurti dažnai perkamų prekių krepšelių ruošinius. Jų galite turėti kiek tik norite: suformuokite savaitgalio pietų, šeimos savaitės ar ypatingos šventės pirkinių krepšelius. Kai turėsite savo prekių krepšelio ruošinį, nereikės kaskart visas prekes surinkti po vieną. Atsidarę ruošinį, galėsite paprastai koreguoti ir pritaikyti konkrečiam apsipirkimui.
    Daugiau informacijos apie mėgstamiausių prekių krepšelių ruošinius galite rasti paspaudę šią nuorodą.

  • Kaip galėčiau pateikti kurjeriui papildomos informacijos dėl pristatymo?

    Jeigu turite papildomos informacijos kurjeriui, pvz., laiptinės kodas, specifinis privažiavimas prie namo ir t. t., prašome ją įrašyti tik kurjeriui skirtame komentarų lange. Šiame langelyje įrašytą informaciją mato tik kurjeris. Kitur pateiktos informacijos kurjeris nematys. Prašytume atkreipti dėmesį, kad į šį langelį įrašyta ne kurjeriui skirta informacija nepasieks kitų internetinės parduotuvės BARBORA darbuotojų.

Prekių pristatymas

Prekių ir pinigų grąžinimas

  • Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?

    Prekes galima iš karto atiduoti kurjeriui. Jei pastebėjote, kad prekių kokybė bloga kurjeriui jau išvykus, prašome ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekių pristatymo laiko mus informuoti telefonu (8 5) 230 9309 ar el. paštu pagalba@barbora.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 24 valandoms nuo prekių pristatymo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus sprendžiama kliento naudai. 

  • Per kiek laiko turiu informuoti internetinę parduotuvę BARBORA apie gautas nekokybiškas prekes?

    Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti arba pakeisti, prašome ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekių pristatymo laiko mus informuoti el. paštu pagalba@barbora.lt arba telefonu +370 5 230 9309. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 24 valandoms nuo prekių pristatymo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus sprendžiama kliento naudai.

  • Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

    Prekes, kurių neužsakėte, bet gavote, reikėtų grąžinti kurjeriui. Taip pat reikėtų iškart informuoti kurjerį, kurių prekių negavote, kad galėtume greitai išspręsti susiklosčiusią situaciją. Jei pastebėjote prekių neatitikimus kurjeriui jau išvykus, reikėtų nedelsiant kreiptis telefonu (8 5) 230 9309 arba el. paštu pagalba@barbora.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusią problemą. Skundai dėl negautų prekių priimami tik pristatymo dieną.

  • Man netinka gauta prekė, kaip galėčiau ją grąžinti ar pakeisti?

    Jūs turite teisę atsisakyti netinkančių prekių, pirktų BARBORA internetinėje parduotuvėje. Apie tai prašom pranešti el. paštu pagalba@barbora.lt ir nurodyti pageidaujamą grąžinti prekę ir užsakymo numerį ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos, išskyrus tuos atvejus, kai norima grąžinti:

    • maisto produktus;
    • kitas kasdienio vartojimo prekes;
    Pateikę rašytinį pranešimą apie keičiamas arba grąžinamas prekes, turite per 15 kalendorinių dienų grąžinti prekę (jeigu ji buvo pristatyta). Prekės keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir adresą. Internetinės parduotuvės BARBORA kurjeris atvyksta atsiimti prekių. Visos su tuo susijusios išlaidos tenka mums. Dėl prekių grąžinimo prašome kreiptis el. paštu pagalba@barbora.lt arba telefonu (8 5) 230 9309. Pirkėjui pageidaujant grąžinti prekes iškart, prekės atiduodamos jas pristačiusiam kurjeriui. Grąžinant ar keičiant internetinėje parduotuvėje BARBORA įsigytas prekes, internetinė parduotuvė turi teisę reikalauti užpildyti pateiktą prekių grąžinimo ar keitimo dokumentą.

     

  • Ar man reikės sumokėti sumos skirtumą, jei gavau daugiau sveriamų prekių, nei užsakiau ir sumokėjau?

    Jei dėl sveriamų produktų paklaidos gavote prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Sumokėjau daugiau, nei nurodyta galutinėje sąskaitoje faktūroje, kurią gavau su prekėmis. Ar man bus grąžinti pinigai?

    Jei dėl sveriamų produktų paklaidos gavote prekių už mažesnę sumą, skirtumą per 5 darbo dienas grąžinsime Jums į sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.

  • Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar grąžintas prekes?

    Pinigų permoka paprastai grąžinama per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta.

BARBORA prekių asortimentas

Elektroninėje parduotuvėje BARBORA galiojančios akcijos

Nuolaidų kuponai

  • Už kokią sumą turiu apsipirkti, kad galėčiau pasinaudoti kupono suteikiama nuolaida?

    Kupono nuolaida galioja apsiperkant už minimalią prekių krepšelio sumą pridedant nuolaidų kupono vertę. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų nuolaidų kupono vertė yra 15,00 €, tam, kad pasinaudotumėte nuolaida, turite išsirinkti prekių už ne mažiau kaip 34,99 € (t.y. minimali prekių krepšelio suma plius nuolaidų kupono suma). Kadangi kuponai nėra taikomi įsigyjant alkoholinius gėrimus, norint pasinaudoti kuponu, kurio vertė yra 15,00 €, įsigyjamų prekių (kitų nei alkoholiniai gėrimai) bendra kaina turi būti ne mažesnė kaip 15,00 €, o bendras pirkinių krepšelis (įskaitant ir alkoholinius gėrimus) – ne mažesnis kaip 34,99 €.

  • Ar galiu panaudoti 2 kuponus vienam apsipirkimui?

    Vienas nuolaidos kuponas galioja tik vienam apsipirkimui.

  • Ar nuolaidos kuponas galioja apsiperkant ir savaitgaliais?

    Nuolaidų kuponas galioja apsiperkant kiekvieną dieną.

  • Kur man reikės suvesti nuolaidos kupono kodą?

    Kai suformuosite savo prekių krepšelį, spausite “PIRKTI”, matysite visas prekes kurias išsirinkote, su pelytės pagalba pavažiavus žemyn, matysite laukelį „NUOLAIDOS KODAS“, ten suveskite nuolaidos kodą ir paspauskite ant mygtuko „AKTYVUOTI“.Tuomet spauskite „TĘSTI“, pasirinkite norimą prekių pristatymo laiką, apmokėkite savo pirkinius, ir laukite, kol Jums bus pristatytos prekės.

  • Kokios yra nuolaidų kupono naudojimo taisyklės?

    1. Nuolaidų kuponą gali panaudoti tik registruoti elektroninės parduotuvės BARBORA vartotojai.

    2. Nuolaidų kupono kodas gali būti atsiunčiamas spausdintoje skrajutėje, elektroniniu laišku ar nurodant nuolaidų kupono kodą telefonu.

    3. Nuolaidų kupone esantis kodas gali būti panaudojamas tik vieną kartą ir tik perkant elektroninėje parduotuvėje BARBORA.

    4. Nuolaidos kupone nurodyta nuolaida nėra taikoma minimaliam prekių krepšeliui.

    5. Nuolaidų kuponai į pinigus nekeičiami.

    6. Nuolaidų kuponus draudžiama parduoti.

    7. Nuolaidų kuponų negalima panaudoti atsiskaitant už alkoholinius gėrimus. Jei pirkinių krepšelyje yra alkoholinių gėrimų ir kitų prekių, kitų prekių bendra kaina turi būti ne mažesnė nei nuolaidų kupono vertė.

    8. Nuolaidų kuponai galioja iki ant jų nurodytos datos. Nuolaidų kuponai, kurių galiojimo data jau pasibaigusi, į elektroninėje parduotuvėje BARBORA parduodamas prekes nekeičiami, jų galiojimas nepratęsiamas ir jie nekompensuojami.

    9. Už informacijos saugumą atsako nuolaidų kuponą turintis asmuo.

    10. Visi nuolaidų kuponai gali būti panaudoti tik elektroninėje parduotuvėje BARBORA įsigytų prekių krepšelio sumai sumažinti. Nuolaidų kuponai nėra sumuojami, taip pat nuolaidų kuponams nėra taikomos kitos elektroninės parduotuvės BARBORA nuolaidos.

    11. Panaudoti nuolaidų kuponai nekompensuojami.

    12. Negaliojantys, pamesti ar kitaip sugadinti (pvz., pažeistas kupono kodas, kurio neįmanoma identifikuoti) nuolaidų kuponai nekompensuojami, jų galiojimas nepratęsiamas.

    13. Nuolaidų kuponai į kitus kuponus nekeičiami ir negrąžinami.

    14. Kilus nesklandumams dėl apmokėjimo, prašom nedelsiant kreiptis į UAB „Barbora“ el. paštu pagalba@barbora.lt

Papildomos BARBORA paslaugos

  • Ką reiškia žuvies išdorojimo paslauga?

    Pasirinkus žuvies išdorojimo paslaugą, žuviai bus pašalinami žvynai, žiaunos ir viduriai. Įspėjame, kad dorojant žuvį susidaro apie 15-20 proc. atliekų. Mokama už bendrą žuvies svorį prieš išdorojimą. Akcijos metu ši paslauga nėra teikiama.

  • Ką reiškia mėsos malimo paslauga?

    Kai kuriems mūsų šviežios mėsos gaminiams teikiama mėsos sumalimo paslauga. Pasirinkite pageidaujamos mėsos dalį ir svorį, ir ji bus sumalta. Mokama už bendrą mėsos svorį prieš sumalimą.

  • Ką reiškia mėsos pjaustymo funkcija?

    Kai kuriems mėsos gaminiams yra taikoma plono supjaustymo paslauga. Gaminiai yra supjaustomi specialiu sleiseriavimo aparatu mažiausiu konkrečiam gaminiui įmanomu nustatytu rėžiu (nuo 2 iki 4 mm). Įspėjame, kad pjaustant suformuotus vytintus mėsos gaminius yra galimas pjausnio aptrupėjimas arba formos praradimas. Mokama už gaminio svorį prieš supjaustymą.

Privatumo ir slapukų naudojimo politika

  • Kas yra slapukai (angl. cookies)?

    Slapukas yra nedidelis failas, atsiųstas į įrenginį, naudotojui besilankant atitinkamoje interneto svetainėje. Slapukų pagalba interneto svetainė atpažįsta naudotojo įrenginį (pvz., naudotojui kitą kartą apsilankius šioje interneto svetainėje), tokiu būdu sudarant galimybę palengvinti vartotojui naršymą svetainėje ir (arba) suteikiant tam tikrą informaciją svetainės savininkui apie svetainės naudojimą.

  • Kokius slapukus naudojame?

    BARBORA parduotuvė naudoja tiek būtinuosius (svetainės veikimą užtikrinančius ar naudojimąsi ja palengvinančius) slapukus, tokius kaip filtravimo nustatymų ar prisijungimo prisiminimo, tiek ir analitinius slapukus. Iš pastarųjų BARBORA parduotuvė naudoja „Google Analytics“ įrašomus slapukus. Jie įrašomi BARBORA parduotuvei naudojantis „Google Analytics“ – Google, Inc. (toliau – Google) teikiama žiniatinklio analizės paslauga, kuri padeda išanalizuoti, kaip naudojamasi šia interneto svetaine. Minėti analitiniai slapukai leidžia mums atpažinti ir suskaičiuoti lankytojų skaičių, pamatyti, kaip lankytojai juda svetainėje jos naudojimosi metu. Tokiu būdu šią informaciją galime naudoti profiliavimo tikslais. Visa tai mums padeda tobulinti svetainės veikimą, pavyzdžiui, užtikrinant, kad naudotojai lengvai rastų tai, ko ieško. Slapukų gauta informacija apie Jūsų naudojimąsi šia interneto svetaine – standartinė vartotojų nustatymų informacija ir anoniminė informacija apie lankytojo elgesį – bus perduota ir saugoma Google. BARBORA parduotuvė nenaudos ir jokiai trečiajai šaliai neleis naudoti statistinės analizės priemonės tam, kad atsektų ar rinktų bet kokią informaciją, leidžiančią nustatyti šios svetainės lankytojų tapatybę. Google gali perduoti „Google Analytics“ surinktą informaciją trečiosioms šalims, kai to reikalaujama pagal įstatymą arba kai tos trečiosios šalys tvarko informaciją Google vardu. Pagal „Google Analytics“ paslaugos teikimo sąlygas Google nesusies jūsų IP adreso su jokia kita informacija, kurią turi Google.

  • Kaip ištrinti slapukus?

    Informaciją, kaip galite ištrinti slapukus iš savo kompiuterio, galite rasti čia. Informuojame, kad slapukų ištrynimas gali neigiamai paveikti naudojimąsi svetaine.

 

Neteisminis ginčių sprendimas

  • Informuojame, kad kiekvienas vartotojas turi galimybę spręsti su BARBORA parduotuve iškilusius ginčus elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Daugiau informacijos apie alternatyvius ginčų sprendimo būdus galima rasti elektroninio ginčų sprendimo platformos internetinėje svetainėje: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LT. Nuoširdžiai kviečiame pretenzijas dėl BARBORA parduotuvės teikiamų paslaugų visų pirma teikti telefonu: (8-5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt ir tik BARBORA parduotuvei nepatenkinus Jūsų pretenzijos kreiptis į pirmiau nurodytą elektroninio ginčų sprendimo platformą ar teismą.