Dažniausiai užduodami klausimai


Kaip apsipirkti internetinėje parduotuvėje BARBORA

  • Kaip galima atsiskaityti už prekes?

    Saugodami Jus ir mūsų darbuotojus, dėl naujai patvirtintų COVID-19 atvejų laikinai išjungėme atsiskaitymo vietoje kortele ir grynaisiais galimybę. Šiuo metu užsakymą galite apmokėti per elektroninę bankininkystę (SEB, Luminor|DNB, Swedbank), kreditine arba debetine kortele (kortelėje turi būti aktyvuotos 3D Secure bei saugaus atsiskaitymo paslaugos, taip pat kortelė turi būti registruota Europos bendrijos šalyje). Pasirinkę atsiėmimą BARBORA pirkinių stotelėje arba drive-in punkte, už prekes galėsite atsiskaityti naudodamiesi elektronine bankininkyste - SEB, Swedbank, Luminor|DNB arba debetine/kreditine kortele.

  • Kokia yra minimali krepšelio suma?

    Minimali prekių krepšelio suma priklauso nuo Jūsų pasirinkto pristatymo būdo bei adreso. Pasirinktus pristatymą į namus, minimali krepšelio suma yra 19,99 €. Pasirinktus atsiėmimą iš BARBORA pirkinių stotelės arba drive-in punkto, minimali užsakymo suma neribojama.

  • Ar yra galimybė įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?

    Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, paskutiniame apsipirkimo žingsnyje Jums reikia pasirinkti, kad perkate kaip „Juridinis asmuo“. Suveskite reikiamus įmonės rekvizitus, juos išsaugokite ir pasirinkite apmokėjimo būdą. Sąskaitą faktūrą Jums atsiųsime el. paštu, kai Jūsų užsakymas bus galutinai užbaigtas (tai gali užtrukti iki kitos dienos ryto po užsakymo pateikimo). Atkreipiame dėmesį, kad atlikus užsakymą, įmonės rekvizitų savarankiškai pakeisti negalėsite. Jeigu po užsakymo pateikimo atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams. PVM sąskaitos faktūros yra perrašomos tik tuo atveju, jei nepraėjo daugiau nei 3 d. d. po prekių pristatymo. Norėdami perrašyti sąskaitą faktūrą, prašome kreiptis el. paštu - pagalba@barbora.lt

  • Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias?

    Vieno užsakymo sąskaitos faktūros išskaidyti į kelias skirtingas sąskaitas, galimybės, nėra. Norėdami, kad tam tikros prekės būtų atskirose sąskaitose, rekomenduojame pateikti kelis skirtingus užsakymus, taip galėsime išrašyti skirtingas sąskaitas faktūras tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

  • Ar pirkdamas internetinėje parduotuvėje BARBORA gaunu pinigų į AČIŪ kortelę?

    Pirkdami internetinėje parduotuvėje BARBORA, į užregistruotą Jūsų AČIŪ kortelę grįžta 1% MAXIMA pinigų. Pinigai yra įskaitomi į nuolaidų kortelę per 5 darbo dienas. Už įsigytus alkoholinius gėrimus AČIŪ pinigai nesikaupia.

  • Ar galima tą pačią AČIŪ kortelę naudoti dviejose paskyrose?

    AČIŪ kortelę užregistruoti ir naudoti galite tik vienoje BARBORA paskyroje. Norint kitoje paskyroje užregistruoti AČIŪ kortelę, turėtumėte naudoti kitą AČIŪ kortelę.

  • Ar galima panaudoti AČIŪ kortelėje sukauptus pinigus?

    Apsipirkdami internetinėje parduotuvėje BARBORA, sukauptus MAXIMA pinigus galite panaudoti tik fizinėje MAXIMA parduotuvėje. Internetinėje parduotuvėje BARBORA panaudoti sukauptų MAXIMA pinigų, galimybės nėra.

Prekių užsakymas

  • Ar galima papildyti jau atlikto užsakymo krepšelį?

    Prekių krepšelį papildyti galite iki tam tikro laiko, kol užsakymas dar nėra vykdomas. Krepšelio papildymo ieškokite dešinėje puslapio pusėje bei skiltyje „Mano duomenys“-> „Pirkimų istorija“ ten rasite galimybę papildyti užsakymą:

    Jeigu nei vieno iš šių užrašų nematote, Jūsų užsakymas jau yra pradėtas vykdyti ir dėl šios priežasties jo papildyti galimybės nėra.

    Pasirinkus krepšelio papildymo funkciją, papildomoms prekėms išsirinkti turėsite 15 min.

    Atkreipiame dėmesį, kad:

    - Pasirinkus krepšelio papildymo funkciją minimalios užsakymo sumos nėra;
    - Atsiskaityti už papildomas prekes galėsite tik tokiu pačiu būdu kaip ir už pagrindinį užsakymą;
    - Papildomos prekės bus pristatytos tuo pačiu metu ir tuo pačiu adresu kaip ir pagrindinis užsakymas, kurį pildote;
    - Jau patvirtinto užsakymo pristatymo mokestis (jeigu jis buvo taikomas), net ir papildžius pirkinių krepšelį, išlieka ir nesikeičia.  
    - Pildant užsakymą panaudoti nuolaidos kupono kodo galimybės nėra.

  • Kas yra prekių pakaitalai?

    Pakaitalai yra tokios pačios arba labai panašios sudėties ir kainos produktai, kurie yra dedami į Jūsų pirkinių krepšelį tik tuo atveju, jei surenkant užsakymą nėra Jūsų nurodyto produkto ar Jums reikalingo jo kiekio. Jei pageidaujate, kad surinkimo metu Jums būtų įdėta analogiška prekė, jei užsakytos surinkimo metu nebūtų, savo paskyroje pažymėkite varnelę, jog sutinkate gauti pakaitalus. Tą galite padaryti savo paskyros skiltyje: „Mano duomenys“ – „Pakaitalų naudojimas“ – „Naudoti pakaitalus visuose mano pirkimų krepšeliuose“. Šį pakeitimą būtinai išsaugokite. Jei parinktas prekės pakaitalas Jums netiko ar nepatiko, užsakymą pristačiusiam kurjeriui galite jį atiduoti, ir mes per 5-darbo dienas grąžinsime Jums pinigus į sąskaitą, iš kurios sumokėjote už prekes.

  • Ar yra galimybė sveriamų prekių, pvz., apelsinų, užsisakyti vienetais?

    Jeigu prie prekės yra pasirinkimas „vnt“, prekę į pirkinių krepšelį galite įsidėti vienetais. Rinkdamiesi sveriamas prekes ir dėdami į pirkinių krepšelį, skiltyje „vnt.“ galite įrašyti prekės svorį (kilogramais), arba kiekį (vienetais). Jei pasirinksite, pvz., 3 vnt. apelsinų, Jums bus apskaičiuota taip: 3 vnt. × vidutinis vieno apelsino svoris. Sistemoje yra įvesti vidutiniai sveriamų prekių svoriai. Jei surinkti apelsinai svers mažiau nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, kainų skirtumas, atsiradęs dėl sveriamų prekių svorio paklaidos, Jums bus grąžintas per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios gavome mokėjimą už pirkinius. Jei gauti apelsinai bus didesnio svorio nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, Jums pristatysime 3 apelsinus, kaip ir buvote užsakę. Už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Kas yra krepšelių ruošiniai ir kaip jais naudotis?

    Jūsų patogumui suteikiame galimybę susikurti dažnai perkamų prekių krepšelių ruošinius. Jų galite turėti kiek tik norite: suformuokite savaitgalio pietų, šeimos savaitės ar ypatingos šventės pirkinių krepšelius. Kai turėsite savo prekių krepšelio ruošinį, nereikės kaskart visų prekių rinkti iš naujo po vieną. Atsidarę ruošinį, galėsite jį koreguoti ir pritaikyti konkrečiam apsipirkimui. Norėdami sukurti krepšelio ruošinį tą galite padaryti pagrindinio meniu skiltyje „Mano prekės“. Šioje skiltyje matysite krepšelių ruošinius ir pastaruosius Jūsų pirkinius. Paspaudę mygtuką „Naujas ruošinys“ įrašykite norimą ruošinio pavadinimą ir jį išsaugokite. Radę patikusią ar norimą įsigyti prekę mūsų asortimente, spauskite širdies ikoną ir išsirinkite ruošinį, į kurį norite ją pridėti.

  • Kur galima nurodyti papildomą informaciją kurjeriui dėl pristatymo?

    Norėdami nurodyti papildomą informaciją kurjeriui, tokią kaip: privažiavimas prie namo ir pan. Ją galite nurodyti tik kurjeriui skirtame pastabos laukelyje „Pastaba kurjeriui“.


    Šiame langelyje įrašytą informaciją matys tik prekes pristatantis kurjeris. Atkreipiame dėmesį, kad šiame langelyje ne kurjeriui skirta informacija nepasieks kitų internetinės parduotuvės BARBORA darbuotojų. Kitą pristatymui svarbią informaciją, tokią kaip: laiptinės numeris, durų kodas ir pan., prašome įvesti į specialiai tam skirtus laukelius savo skiltyje „Mano duomenys“ - „Prekių pristatymo adresai“:

  • Ar yra taikomas prekių pakavimo mokestis?

    Nepriklausomai nuo pasirinkto pakavimo būdo, užsakymui yra taikomas fiksuotas 0,29 € pakavimo mokestis, kuris nepriklauso nuo Jūsų užsakymui sunaudotų maišelių kiekio.

Prekių pristatymas

  • Ar galimas prekių pristatymas tą pačią dieną, kai jos užsakomos?

    Prekės gali būti pristatomos dar tą pačią dieną, jeigu yra laisvų pristatymo laikų. Visus laisvus laikus galite matyti dešinėje puslapio pusės skiltyje „Rezervuoti laiką“.

  • Ar galima pakeisti jau pateikto užsakymo adresą, būdą, datą arba laiką?

    Jeigu pasirinkote netinkamą užsakymo pristatymo adresą, būdą, datą arba laiką, prašome skambinti mums telefonu:

    (8 5) 230 9309 arba rašyti el. paštu: pagalba@barbora.lt

    Jei prekes užsisakėte į namus, užsakymą galėsime pakoreguoti, jei pasirinkote pristatymą į pirkinių stotelę arba drive-in punktą, Jūsų užsakymą turėsime atšaukti.

  • Ar užsisakant prekes yra taikomas prekių pristatymo mokestis?

    Priklausomai nuo Jūsų pasirinkto prekių pristatymo laiko bei adreso, yra taikomas pristatymo mokestis nuo 1,29 € iki 4,99 €.

    Pasirinkus atsiėmimą iš pirkinių stotelės arba drive-in punkto, pristatymo mokestis nėra taikomas.

    Užsisakius prekių Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje už 49,99 € ir daugiau prekes pristatysime Jums nemokamai. Į šį mokestį neįeina pakavimo bei pristatymo mokesčiai. Pateikdami užsakymą, krepšelio apačioje visada galite matyti, kiek trūksta iki nemokamo pristatymo ir, esant poreikiui pridėti daugiau prekių, kad prekes atvežtume nemokamai.

    UAB „Barbora“ pasilieka teisę prekių pristatymo mokestį keisti ar šio mokesčio netaikyti. Užsisakius prekių už tam tikrą sumą, prekės gali būti pristatomos nemokamai (suma iki nemokamo pristatymo atvaizduojama prekių krepšelyje).

  • Kaip atšaukti užsakymą?

    Norėdami atšaukti užsakymą, prašome skambinti mums telefonu: (8 5) 230 9309 arba rašyti el. paštu: pagalba@barbora.lt.

  • Per kiek laiko pristatomos prekės?

    Pasirinkus prekių pristatymą į namus, prekes pristatysime Jūsų pasirinktu laiku, 1 val. intervalu.

    Pasirinkus prekių atsiėmimą BARBORA pirkinių stotelėje arba drive-in punkte, prekės bus saugomos atitinkamą laiko tarpą, priklausomai nuo pasirinkto atsiėmimo laiko.

    Pasirinkus prekių pristatymo laiką, jis Jums yra rezervuojamas 40 min., kad galėtumėte užbaigti užsakymą ir sumokėti. Po šio termino Jūsų laiko rezervacija yra atšaukiama, o norint tęsti užsakymą Jums reikia pasirinkti naują pristatymo laiką.

    Esant nenumatytoms oro ar kelių eismo sąlygoms, kurios apsunkina arba kartais net neleidžia pristatyti užsakymo, mūsų klientų aptarnavimo centras visuomet susisiekia su klientais dėl galimo alternatyvaus užsakymo detalių suderinimo (pvz. kito laiko, datos ar adreso parinkimas).
     
  • Kaip pristatomi greitai gendantys maisto produktai?

    Pasirinkus prekių pristatymą į namus, užsakymus pristatome specialiais automobiliais, skirtais šviežiems maisto produktams transportuoti, nepažeidžiame jų laikymo sąlygų ir užtikriname, kad prekės iki Jūsų namų durų atkeliaus tokios pat kokybiškos, kokios buvo prekybos salėje.

    Pasirinkus prekių atsiėmimą iš BARBORA pirkinių stotelės, užsakymus į spintelę pristatome specialiais automobiliais ir laikome specialiai tam pritaikytose spintelėse, kuriose nustatomas atitinkamas temperatūrinis režimas maisto kokybei išsaugoti. Pasirinktus atsiėmimą drive-in punkte prekės taip pat yra laikomos tam pritaikytuose šaldytuvuose iki Jūsų atsiėmimo laiko.

  • Kodėl užsakytos prekės nepristatė, tačiau ją vis dar matau asortimente?

    Prekės yra surenkamas pristatymo dieną, prieš pristatant Jūsų užsakymą, todėl kartais surinkimo metu parduotuvės lentynoje nebūna Jūsų užsakytos prekės ir mes jos pristatyti negalime, tačiau ją galite vis dar matyti mūsų asortimente. Jei pageidaujate, kad surinkimo metu Jums būtų įdėta analogiška prekė, jei užsakytos surinkimo metu nebūtų, savo paskyroje pažymėkite, jog sutinkate gauti pakaitalus. Tą galite padaryti savo paskyros skiltyje: „Mano duomenys“ – „Pakaitalų naudojimas“ – „Naudoti pakaitalus visuose mano pirkimų krepšeliuose“.

  • Sumokėjau už pirkinius, tačiau pirkimų istorijoje matau, kad užsakymas yra neapmokėtas arba atšauktas. Ar užsakymas bus pristatytas?

    Prisijunkite prie savo el. bankininkystės ir patikrinkite, ar pinigai buvo tikrai nuskaičiuoti iš Jūsų banko sąskaitos. Jeigu taip, tuomet šiek tiek luktelkite ir vėl patikrinkite užsakymo statusą pirkimų istorijoje. Jei pinigai buvo nuskaičiuoti, tačiau užsakymo statusas nepasikeitė, prašome kreiptis el. paštu – pagalba@barbora.lt, nurodant užsakymo numerį bei pridedant mokėjimo išrašą.

Prekių ir pinigų grąžinimas

  • Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?

    Pasirinkus pristatymą į namus, nekokybiškas prekes galite iš karto atiduoti kurjeriui, kol jis dar nėra išvykęs. Jei pastebėjote jau kurjeriui išvykus arba atsiimant prekes iš BARBORA pirkinių stotelės arba drive-in punkto, kad gautos prekės yra nekokybiškos, prašome ne vėliau kaip 72 valandas nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo laiko kreiptis telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt, atsiunčiant nekokybiško produkto nuotrauką ir tiksliai išdėstant situaciją. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 72 valandoms nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus išspręsta Jūsų naudai.

  • Ką reiškia prie prekės nurodytas žymėjimas „Šiandien“?

    Žymėjimas „” nurodo, kad prekę rekomenduojame suvartoti per 12 valandų nuo prekės pristatymo.

  • Ką reiškia ant produkto nurodytos galiojimo žymėjimas?

    Užrašas „Užrašas „Tinka vartoti iki...“ nurodo, kad tai labai greitai gendantis maisto produktas, galintis per trumpą laiką sukelti tiesioginį pavojų žmonių sveikatai. Įprastai šiuo užrašu ženklinami švieži, atvėsinti maisto produktai, tokie kaip jogurtas, pienas, mėsa, įskaitant maltą mėsą ir mėsos gaminius, žuvis ir jos produktai, nepasterizuotos vaisių sultys ir t. t. Žymuo nurodo terminą imtinai.

    Užrašas „Užrašas „Geriausias iki...“ paprastai pateikiamas ant negreitai gendančių maisto produktų pakuočių, pavyzdžiui, kruopų, miltų, makaronų, taip pat konservuotų, džiovintų maisto produktų ir t. t. Daugelis šių maisto produktų pasibaigus šalia užrašo „Geriausias iki...“ nurodytam terminui dar yra saugūs vartoti, tačiau jų kokybė jau gali būti pablogėjusi, pavyzdžiui, susilpnėjęs aromatas. Žymuo nurodo terminą imtinai.

  • Ką daryti, jei gavau ne visas užsakytas prekes arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

    Jei pastebėjote prekių neatitikimus kurjeriui išvykus arba atsiimant prekes iš Barboros pirkinių stotelės arba drive-in punkto, prašome kreiptis telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt tiksliai išdėstant situaciją ir nurodant tikslius prekių pavadinimus. Jums susisiekus pasistengsime kuo greičiau išspręsti susidariusią situaciją. Skundai dėl negautų prekių priimami per 72 val. nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko. Jeigu apie negautas prekes pranešite praėjus daugiau nei 72 valandoms nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus išspręsta Jūsų naudai.

  • Gauta prekė man netinka, kaip galėčiau ją grąžinti arba pakeisti?

    Jūs turite teisę atsisakyti netinkančių prekių, pirktų Barboros internetinėje parduotuvėje. Pasirinkus pristatymą į namus, netinkančią prekę galite iš karto atiduoti kurjeriui, kol jis dar nėra išvykęs. Pasirinkus atsiėmimą iš BARBORA pirkinių stotelės arba drive-in punkto apie tai, kad norite grąžinti prekę prašome pranešti mums telefonu: (8 5) 230 9309 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt, nurodant pageidaujamos grąžinti prekės pavadinimą ir užsakymo numerį ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos, išskyrus tuos atvejus, kai norite grąžinti:

    • maisto produktus;
    • kitas kasdienio vartojimo prekes;
     
    Pateikę rašytinį pranešimą apie keičiamas arba grąžinamas prekes, turite per 15 kalendorinių dienų grąžinti prekę (jeigu ji buvo pristatyta). Prekės keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir adresą. Internetinės parduotuvės Barbora kurjeris atvyksta atsiimti prekių. Visos su tuo susijusios išlaidos tenka mums. Dėl prekių grąžinimo prašome kreiptis el. paštu pagalba@barbora.lt arba telefonu (8 5) 230 9309. Pasirinkus prekių pristatymą į namus ir pirkėjui pageidaujant grąžinti prekes iškart, prekės atiduodamos jas pristačiusiam kurjeriui. Grąžinant ar keičiant internetinėje parduotuvėje Barbora įsigytas prekes, internetinė parduotuvė turi teisę reikalauti užpildyti pateiktą prekių grąžinimo ar keitimo dokumentą.
     
  • Ar reikės sumokėti sumos skirtumą, jei gavau daugiau sveriamų prekių, nei užsakiau ir sumokėjau?

    Jei dėl sveriamų produktų paklaidos gavote prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Sumokėjau daugiau, nei nurodyta galutinėje sąskaitoje faktūroje. Ar man bus grąžinti pinigai?

    Jei gavote prekių už mažesnę sumą nei sumokėjote, susidariusi permoka bus grąžinta per 5 darbo dienas į banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.

  • Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas, nekokybiškas ar grąžintas prekes?

    Susidariusi permoka už nepristatytas, nekokybiškas ar grąžintas prekes yra grąžinama per 5 darbo dienas į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Jei mokėjote grynaisiais pristatymo metu, pinigus grąžinsime į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.

BARBORA prekių asortimentas

  • Ar galima įsigyti alkoholio ir cigarečių?

    Alkoholinius gėrimus galite įsigyti, tačiau tabako gaminais neprekiaujame. Alkoholiniai gėrimai pristatomi pasirinkus pristatymą į namus arba atsiėmimą drive-in punkte. Alkoholinius gėrimus pristatome kasdien 10-20 val., sekmadienį 10-15 val. (rugsėjo 1 d. alkoholiniai gėrimai nepristatomi). Alkoholinių gėrimų įsigyti, pasirenkant atsiėmimą iš BARBORA pirkinių stotelės, galimybės nėra.

  • Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu mane dominančios informacijos?

    Jeigu nerandate Jums reikalingos informacijos apie prekę mūsų asortimente, prašome kreiptis el. paštu pagalba@barbora.lt arba skambinti mums telefonu (8 5) 230 9309, nurodant tikslų prekės pavadinimą.

Internetinėje parduotuvėje BARBORA galiojančios akcijos

 

Tara ir užstato sistema

 

  • Koks yra užstato už daugkartinę arba vienkartinę tarą dydis?

    Nuo 2016.02.01 užstato už daugkartinę ir vienkartinę pakuotę dydis yra 0,10 €. Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.

  • Kaip žymimos prekės, supakuotos daugkartinėje taroje ?

    Šios prekės žymimos tokiu simboliu:

  • Už kurią vienkartinę tarą reikia mokėti užstatą ?
     
    0,10 € užstatas imamas už alų, alaus kokteilius, sidrą, kriaušių sidrą, vaisių vyną, vaisių vyno kokteilius, vaisių vyno gėrimus, kitus fermentuotus gėrimus, alkoholinius kokteilius ir nealkoholinius gėrimus (gaiviuosius gėrimus, stalo vandenį, girą), natūralų mineralinį vandenį, šaltinio vandenį, fasuotą geriamąjį vandenį, sultis, nektarą, supakuotus į stiklinę, plastikinę (PET) ar metalinę vienkartinę pakuotę, kurios talpa didesnė negu viena dešimtoji (0,1) litro, bet mažesnė negu trys (3) litrai.
     
    Prekės, dalyvaujančios užstato sistemoje, žymimos simboliu:  Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.
     
     
  • Ar galiu vienkartinę arba daugkartinę tarą grąžinti BARBOROS kurjeriui?

    Deja, BARBOROS kurjeriai neturi techninių galimybių priimti vienkartinę ar daugkartinę tarą iš klientų. Vienkartinę tarą Jūs galite priduoti ir atgauti užstatą didesnėse parduotuvėse (t. y. tokiose, kurių prekybos plotas didesnis nei 300 kv. m) bei kaimo parduotuvėse, o daugkartinę tarą – ir mažesnėse parduotuvėse (t. y. tokiose, kurių bendras plotas didesnis nei 90 kv. m).

Nuolaidų kuponai

  • Už kokią sumą reikia apsipirkti, kad būtų galima pasinaudoti kupono suteikiama nuolaida?

    Nuolaidos kodą galite panaudoti tiek pasirinkus pristatymą į namus, tiek atsiimant prekes BARBOROS pirkinių stotelėje arba drive-in punkte ir apsiperkant bent už 19.99 € sumą (neįskaintant prekių pakavimo ir pristatymo mokesčio) pridedant nuolaidos kodo vertę. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų nuolaidų kupono vertė yra 3 €, tam, kad pasinaudotumėte kupono kodo suteikiama nuolaida, turite išsirinkti prekių už ne mažiau kaip 22.99 €. Kadangi kuponai nėra taikomi įsigyjant alkoholinius gėrimus, pradinio maitinimo kūdikių mišinius bei žurnalus, norint pasinaudoti kuponu, kurio vertė yra 3 €, įsigyjamų prekių (kitų nei alkoholiniai gėrimai, pradinio maitinimo kūdikių mišiniai bei žurnalai bendra kaina turi būti ne mažesnė kaip 3 €, o bendras pirkinių krepšelis – ne mažesnis kaip 22.99 €.

  • Ar yra galimybė panaudoti 2 kuponus vienam apsipirkimui?

    Vienam apsipirkimui galioja tik vienas nuolaidos kuponas.

  • Kaip suvesti nuolaidos kupono kodą?

    Prisijunkite prie el. parduotuvės pagrindinis.barbora.lt;

    Sudėkite norimas prekes į pirkinių krepšelį ir spauskite „Pirkti";

    Puslapio apačioje po užrašu „Nuolaidos kodas“ įveskite kodą į langelį ir spauskite „Aktyvuoti“;

     

  • Kokios yra nuolaidų kupono naudojimo taisyklės?

    1. Nuolaidų kuponą gali panaudoti tik registruoti internetinės parduotuvės BARBORA vartotojai.

    2. Nuolaidų kupono kodas gali būti atsiunčiamas spausdintoje skrajutėje, elektroniniu laišku ar nurodant nuolaidų kupono kodą telefonu.

    3. Nuolaidų kupone esantis kodas gali būti panaudojamas tik vieną kartą ir tik perkant elektroninėje parduotuvėje BARBORA.

    4. Nuolaidos kupone nurodyta nuolaida nėra taikoma minimaliam prekių krepšeliui.

    5. Nuolaidų kuponai į pinigus nekeičiami.

    6. Nuolaidų kuponus draudžiama parduoti.

    7. Nuolaidų kuponų negalima panaudoti atsiskaitant už alkoholinius gėrimus. Jei pirkinių krepšelyje yra alkoholinių gėrimų ir kitų prekių, kitų prekių bendra kaina turi būti ne mažesnė nei nuolaidų kupono vertė.

    8. Nuolaidų kuponai galioja iki ant jų nurodytos datos. Nuolaidų kuponai, kurių galiojimo data jau pasibaigusi, į elektroninėje parduotuvėje BARBORA parduodamas prekes nekeičiami, jų galiojimas nepratęsiamas ir jie nekompensuojami.

    9. Už informacijos saugumą atsako nuolaidų kuponą turintis asmuo.

    10. Visi nuolaidų kuponai gali būti panaudoti tik elektroninėje parduotuvėje BARBORA įsigytų prekių krepšelio sumai sumažinti. Nuolaidų kuponai nėra sumuojami, taip pat nuolaidų kuponams nėra taikomos kitos elektroninės parduotuvės BARBORA nuolaidos.

    11. Panaudoti nuolaidų kuponai nekompensuojami.

    12. Negaliojantys, pamesti ar kitaip sugadinti (pvz., pažeistas kupono kodas, kurio neįmanoma identifikuoti) nuolaidų kuponai nekompensuojami, jų galiojimas nepratęsiamas.

    13. Nuolaidų kuponai į kitus kuponus nekeičiami ir negrąžinami.

    14. Kilus nesklandumams dėl apmokėjimo, prašom nedelsiant kreiptis į UAB „Barbora“ el. paštu pagalba@barbora.lt arba telefonu (8 5) 230 9309.

Papildomos BARBORA paslaugos

  • Ką reiškia žuvies išdorojimo paslauga?

    Pasirinkus žuvies išdorojimo paslaugą, žuviai bus pašalinami žvynai, žiaunos ir viduriai. Įspėjame, kad dorojant žuvį susidaro apie 15-20 proc. atliekų. Mokama už bendrą žuvies svorį prieš išdorojimą. Akcijos metu ši paslauga nėra teikiama.

  • Ką reiškia mėsos malimo paslauga?

    Kai kuriems mūsų šviežios mėsos gaminiams teikiama mėsos sumalimo paslauga. Pasirinkite pageidaujamos mėsos dalį ir svorį, ir ji bus sumalta. Mokama už bendrą mėsos svorį prieš sumalimą.

  • Ką reiškia mėsos pjaustymo funkcija?

    Kai kuriems mėsos gaminiams yra taikoma plono supjaustymo paslauga. Gaminiai yra supjaustomi specialiu sleiseriavimo aparatu mažiausiu konkrečiam gaminiui įmanomu nustatytu rėžiu (nuo 2 iki 4 mm). Įspėjame, kad pjaustant suformuotus vytintus mėsos gaminius yra galimas pjausnio aptrupėjimas arba formos praradimas. Mokama už gaminio svorį prieš supjaustymą.

Privatumo ir slapukų naudojimo politika

  • Kas yra slapukai (angl. cookies)?

    Slapukas yra nedidelis failas, atsiųstas į įrenginį, naudotojui besilankant atitinkamoje interneto svetainėje. Slapukų pagalba interneto svetainė atpažįsta naudotojo įrenginį (pvz., naudotojui kitą kartą apsilankius šioje interneto svetainėje), tokiu būdu sudarant galimybę palengvinti vartotojui naršymą svetainėje ir (arba) suteikiant tam tikrą informaciją svetainės savininkui apie svetainės naudojimą.

  • Kokius slapukus naudojame?

    BARBORA parduotuvė naudoja tiek būtinuosius (svetainės veikimą užtikrinančius ar naudojimąsi ja palengvinančius) slapukus, tokius kaip filtravimo nustatymų ar prisijungimo prisiminimo, tiek ir analitinius slapukus. Iš pastarųjų BARBORA parduotuvė naudoja „Google Analytics“ įrašomus slapukus. Jie įrašomi BARBORA parduotuvei naudojantis „Google Analytics“ – Google, Inc. (toliau – Google) teikiama žiniatinklio analizės paslauga, kuri padeda išanalizuoti, kaip naudojamasi šia interneto svetaine. Minėti analitiniai slapukai leidžia mums atpažinti ir suskaičiuoti lankytojų skaičių, pamatyti, kaip lankytojai juda svetainėje jos naudojimosi metu. Tokiu būdu šią informaciją galime naudoti profiliavimo tikslais. Visa tai mums padeda tobulinti svetainės veikimą, pavyzdžiui, užtikrinant, kad naudotojai lengvai rastų tai, ko ieško. Slapukų gauta informacija apie Jūsų naudojimąsi šia interneto svetaine – standartinė vartotojų nustatymų informacija ir anoniminė informacija apie lankytojo elgesį – bus perduota ir saugoma Google. BARBORA parduotuvė nenaudos ir jokiai trečiajai šaliai neleis naudoti statistinės analizės priemonės tam, kad atsektų ar rinktų bet kokią informaciją, leidžiančią nustatyti šios svetainės lankytojų tapatybę. Google gali perduoti „Google Analytics“ surinktą informaciją trečiosioms šalims, kai to reikalaujama pagal įstatymą arba kai tos trečiosios šalys tvarko informaciją Google vardu. Pagal „Google Analytics“ paslaugos teikimo sąlygas Google nesusies jūsų IP adreso su jokia kita informacija, kurią turi Google.

  • Kaip ištrinti slapukus?

    Informaciją, kaip galite ištrinti slapukus iš savo kompiuterio, galite rasti čia. Informuojame, kad slapukų ištrynimas gali neigiamai paveikti naudojimąsi svetaine.

 

Neteisminis ginčių sprendimas

Informuojame, kad kiekvienas vartotojas turi galimybę spręsti su BARBORA parduotuve iškilusius ginčus elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Daugiau informacijos apie alternatyvius ginčų sprendimo būdus galima rasti elektroninio ginčų sprendimo platformos internetinėje svetainėje: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LT. Nuoširdžiai kviečiame pretenzijas dėl BARBORA parduotuvės teikiamų paslaugų visų pirma teikti telefonu: (8-5) 230 9309 arba el. paštu:pagalba@barbora.lt ir tik BARBORA parduotuvei nepatenkinus Jūsų pretenzijos kreiptis į pirmiau nurodytą elektroninio ginčų sprendimo platformą ar teismą.

 


Lietuvių

  • English
  • Русский